مسابقات کشتی جام فجر در دماوند برگزار می‌ شود

رئیس هیئت کشتی شهرستان دماوند از برگزاری مسابقات کشتی جام دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تارود، جمال اکبری امروز اظهار داشت: دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در تاریخ نه تنها ایران بلکه جهان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: این اهمیت در میان همه اقشار جامعه به ویژه در روزهای نزدیکی به این ایام ملموس و قابل توجه است. ورزشکاران نیز دوشادوش دیگر آحاد امت اسلامی ایام دهه فجر را فرصتی مغتنم برای خود می‌دانند و ضمن شرکت در برنامه‌های مختلف با پیراهن ورزشی، نسبت به برپایی رقابت‌هایی با نام دهه فجر اقدام می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان دماوند افزود: مجموعه هیئت کشتی شهرستان دماوند نیز پیگیری‌های لازم برای برگزاری یک سری رقابت‌های کشتی با نام نامی دهه فجر را در دستور کار خود قرار داده است.در صورت فراهم آمدن مقدمات لازم برای برگزاری این دوره رقابت ورزشی و در عین حال فرهنگی، شهرستان دماوند میزبان کشتی‌گیرانی از دیگر نقاط است.

اکبری با اشاره به دیگر اقدامات هیئت کشتی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: علاوه بر فراهم‌سازی مقدمات برگزاری رقابت‌های جام فجر، اقدامات دیگری از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی نیز در شهرستان دماوند پیگیری می‌شود.

رئیس هیئت کشتی شهرستان دماوند ادامه داد: در حال حاضر، کودکان و نوجوانان دماوندی با حضور در دوره‌های آموزشی، کشتی صحیح و اصولی را از اساتید این رشته ورزش باستانی کشورمان فرا می گیرند. هدف مجموعه هیئت کشتی شهرستان دماوند از برپایی این کلاس‌های آموزشی تربیت کشتی‌گیرانی زبده برای معرفی به کشتی آینده کشور و حتی در دورنمایی دست‌یافتنی جهان و المپیک است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا