فرمانده کل سپاه: عده‌ای برای رای مردم کار می‌ کنن

فرمانده کل سپاه:عده‌ای برای رای مردم کار می‌کنندفرمانده کل سپاه گفت: متاسفانه برخی مسئولین ما برای رای مردم کار می‌کنند که این از بدبختی‌های ماست.

به گزارش تارود به نقل از افکارنیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: خیلی‌ها فکر می‌کنند مخالفت با آمریکا، تنها بُعد انقلاب اسلامی است اگرچه این یکی از ابعاد اصلی انقلاب است اما انقلاب اسلامی جنبه‌های دیگری هم دارد و جهاد تنها مختص به جهاد سخت با دشمن نیست بلکه در همه عرصه‌ها ی دیگر نیز موضوعیت پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در پیشبرد اهداف انقلاب تنها مخالفت با آمریکا مطرح نیست گفت: البته این امر امروز به خوبی پیش می‌رود هرچند برخی می‌خواهند فتیله آن را پایین بکشند.

جعفری با بیان اینکه انقلاب جنبه‌های ارزشی و ایجابی نیز دارد اظهار داشت: عمل خالص با روحیه جهادی یعنی وقتی کاری درست و حق است بدون هیچ ملاحظه‌ای جز ملاحظه خدا آن را انجام دهیم که البته این کار سختی است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مدیران ما اسیر این ملاحظات هستند و حتی گاهی رئیس یک قوه در حالی که می‌داند یک کاری حق است اما می‌گوید اگر آن را انجام دهم مردم به من رای نخواهند داد.

جعفری تصریح کرد: حتی نماینده مجلس نیز ملاحظه رای مردم را می‌کند که این یکی از بدبختی‌های نظام است که به جای کار برای خدا برای مردم کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: عده‌ای برداشت متفاوتی از انقلاب دارند مثلا دوم خردادی‌ها شعار توقف انقلاب را سر می‌دادند و می‌گفتند هر روز نمی‌شود انقلاب کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: حضرت آقا بیست سال است با این دیدگاه انحرافی مبارزه می‌کند و چفیه روی دوش ایشان نماد مبارزه با این تفکر انحرافی است که اسم اصلاحات روی آن گذاشتند اما این اصلاحات مقابل انقلاب اسلامی است و خیلی از مسئولین آن را قبول ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا