فروش انواع حیوانات و لوازم جانبی در کشور

n00382888-bبا توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد اقلام مربوط به نگهداری حیوانات و غذا و اسباب بازی و سایر لوازم حیوانات وارداتی است، فراوانی و روند رو به رشد واردات آن به کشور نشان دهنده این است که نظارت کاملی بر واردات این محصولات وجود ندارد و واردکنندگان از ورود این محصولات به کشور سود خوبی نصیبشان می‌شود.

به گزارش تارود به نقل از افکارنیوز، با گشتی در سایت‌های اینترنتی، خرید و فروش انواع حیوانات خانگی و غیرخانگی خودنمایی می‌کند به طوریکه با مراجعه به این سایت‌ها می‌توان انواع حیوانات را خریداری کرد.

حیواناتی مانند سگ‌های نگهبان، سگ‌های خانگی، گربه‌های پرشین، انواع پرندگان، خرگوش و خوکچه هندی و سایر حیوانات در سایت‌های اینترنتی به فروش می‌رسد.

گفتنی است، در کنار فروش حیوانات انواع لوازم جانبی مانند شامپوها، وسایل بازی و کلیه لوازم نگهداری پرورش تغذیه و حتی آموزش حیوانات به فروش می‌رسد.

به عنوان نمونه یک شامپو برای سگ 52 هزار تومان و یک جای خواب برای گربه و سگ 95 هزار تومان قیمت دارد، همچنین انواع اسباب بازی نیز برای حیوانات قیمت های مختلف و جالب توجهی دارد.

2804588_979
در این فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی حیواناتی مانند سگ و گربه نیز به فروش می‌رسد؛ به عنوان مثال لوسیون پاک کننده اشک چشم سگ 35 هزار تومان، خمیردندان سگ 24 هزار تومان، لوسیون سگ 43 هزار تومان و لوسیون گوش پاک کن سگ 19 هزار تومان قیمت دارد.

نکته قابل توجه فروش انواع لباس‌های مختلف برای حیوانات مانند سگ است که به عنوان نمونه یک دست لباس مخصوص سگ از 60 هزار تومان به بالا قیمت دارد و جالب‌تر اینکه برای آن تنوع زیادی نیز وجود دارد.

2804578_752


با توجه به اینکه بیش از 90 درصد اقلام مربوط به نگهداری حیوانات و غذا و اسباب بازی و سایر لوازم حیوانات وارداتی است، فراوانی روند رو به رشد واردات آن به کشور نشان دهنده این است که نظارت کاملی بر واردات این محصولات وجود ندارد و واردکنندگان از ورود این محصولات به کشور سود خوبی نصیبشان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا