اقدام سرخود استاندار تهران در انحلال شورای شهر آبعلی

انحالل شورای شهر آبعلینماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس از انحلال شورای شهر آبعلی اظهار نگرانی کرد.

به گزارش تارود، ابراهیم نکو در نشست علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه از رئیس جمهور می‌خواهم نسبت به اختصاص و راه‌اندازی شبک‌های تلویزیونی مستقل در حوزه انتخابیه‌های استان تهران که دارای جمعیتی بالغ بر 4 میلیون نفر است، اقدام کند، گفت: تمامی حوزه انتخابیه دارای شبکه تلویزیونی مستقل برای انعکاس اخبار مربوط به حوزه است.

نماینده مردم رباط‌ کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیرراه و شهرسازی می‌خواهیم نسبت به تعیین تکلیف مترو حضرت امام (ره) تا پرند اقدامات جدی و لازم را در دستور کار خود قرار دهد، ادامه داد: از آنجایی که مردم شهرستان‌های رباط‌ کریم و بهارستان به شدت از این موضوع نگران هستند و خواهان تکمیل این پروژه ارضی ملی هستند که هم آبروی نظام ملت و کشور است.

وی با بیان اینکه از وزیر کشور می‌خواهم نسبت به تعیین تکلیف شهردار شهرستان رباط‌ کریم که حدود 3 ماه است بلاتکلیف مانده است، دستورات لازم را صادر کند، افزود: مردم شریف و شهیدپرور شهرستان رباط‌ کریم امروز مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار گرفته‌اند که این یک موضوع هم اضافه و این شهر تاریخی با گذشت بیش از 3 ماه هنوز فاقد شهردار است.

نکو ادامه داد: از وزیر کشور می‌خواهیم برای حل مشکلات عدیده شهر جدید پرند، این شهر بزرگ را به شهرستان تبدیل کرده و تمهیدات لازم را برای تحقق این امر فراهم کند.

وی با بیان اینکه فرودگاه حضرت امام در شهرستان رباط ‌کریم واقع شده اما متاسفانه عوارض آن برای شهر ری سرازیر است،‌ ادامه داد: این در حالی است که آلودگی‌های صوتی و زیست‌محیطی فرودگاه متوجه مردم شهر ری است تقاضا دارم هر چه سریع‌تر نسبت به یان موضوع تجدیدنظر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار تهران گفت: اخیرا استاندار و مجموعه تحت مسئولیتش اقدام به انحلال شورای شهرآبعلی کردند که این امر برای نمایندگان شهرستان‌های استان تهران به‌خصوص برای آقای مشهدی عباسی نگران‌کننده است. حداقل این موضوع باید با این فرد در میان گذاشته می‌شد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا