لزوم برپایی نمایشگاه دائمی کتاب در دماوند

13930901000138_PhotoAرئیس شورای اسلامی شهر دماوند بر برپایی نمایشگاه‌ دائمی کتاب در طول سال در شهرستان دماوند تأکید کرد.

به گزارش تارود، غلامرضا ذبیحی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب شهرستان دماوند در شهرک امامیه شهر دماوند ضمن گرامیداشت هفته بسیج و کتاب اظهار کرد: از مسئولان برگزاری این نمایشگاه قدردانی می‌کنیم که توانستند یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان دماوند را جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ مردم به خصوص قشر جوان در این نمایشگاه نشان می‌دهد که این موضوع یکی از نیازهای شهرستان دماوند بوده است، افزود: امیدواریم مسئولان شهرستان دماوند و استان تهران بتوانند برپایی این نمایشگاه‌ها را به صورت دائمی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند با بیان اینکه نیاز به کتاب احتیاج به مقطع خاصی ندارد، گفت: نباید اکنون فکر کنیم که با برپایی این نمایشگاه نیاز مردم در این دوره تمام شده است و آن را تا سال آینده تعطیل کنیم.

ذبیحی با تأکید بر برپایی نمایشگاه دائمی کتاب در دماوند تصریح کرد: ما به عنوان وظیفه اخلاقی خود از این موضوع حمایت می‌کنیم، چرا که برپایی نمایشگاه دائمی کتاب می‌تواند روح معنوی مردم را تأمین کند و حضور حداکثری جوانان در نمایشگاه کتاب نشان می‌دهد که باید فکری جدی برای این موضوع انجام شود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این نمایشگاه نشان می‌دهد که فرهنگ مردم به جایی رسیده است که برپایی نمایشگاه‌های دائمی در دماوند با استقبال خوبی همراه می‌شود، بیان کرد: با وجود اینکه دسترسی به مکان نمایشگاه برای بسیاری از مردم مشکل و از مرکز جمعیتی شهر دماوند دور بوده است، اما همه غرفه‌های نمایشگاه با استقبال خوبی همراه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند با بیان اینکه این موضوع نشان می‌دهد که به نیازهای مردم پاسخ داده می‌شود، افزود: اگر بتوانیم این نیازها را در طول سال پاسخ دهیم، قطعاً مردم با رویکرد مناسب‌تری از این موضوع حمایت و استقبال می‌کنند و غذای روح آنها که همین کتاب است، تأمین می‌شود.

ذبیحی با اشاره به فعالیت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دماوند گفت: اعضای شورای اسلامی دماوند فعالیت خود را تنها در امور عمرانی نمی‌بینند و بیشتر اولویت کارمان با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: در این زمینه به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر دماوند اختیار کامل دادیم تا برنامه‌های فرهنگی ارائه دهند و ما از آنها حمایت کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا