احداث استخر و سالن ورزشی با اعتبار دو میلیارد در دماوند

نشست خبری فرمانده سپاه

فرمانده سپاه ناحیه دماوند با اشاره به توافق تامین اعتبار دو میلیارد تومانی برای ساخت سالن ورزشی نه دی که سالن ورزشی کامل با همه امکانات می باشد و همچنین یک سالن استخر در شهرستان دماوند تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم ظرف شش ماه آینده این سالن را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش تارود، فرمانده سپاه ناحیه دماوند در آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران بسیج را مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و اظهار داشت: بسیج به عنوان تجربه موفق مدیریت در الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت می تواند معرفی گردد و این سبک مدیریت نیاز امروز جامعه بشری می باشد که می تواند در اداره حکومت مورد استفاده قرار بگیرد.

سرهنگ مهدی شیرازی در ادامه افزود: بعد از جنگ تحمیلی، تجربه خوبی که برای ساماندهی بسیج وجود داشت در اختیار دیگر نهادها قرار گرفت و برای نمونه ریشه کنی فلج اطفال در دهه هفتاد با کمک بسیج به عنوان یکی از موفقیت آمیزترین طرح ها در کل دنیا در ایران به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی نیز به موازات تحریم ها برای محرومیت زدایی وارد عمل شد و خصوصا بعد از ادغام وزارت جهاد سازندگی و کشاورزی این خلاء بیش از پیش احساس گردید.

این مقام مسئول در شهرستان دماوند افزود: تخصیص پانصد میلیون تومان در بحث اقتصاد مقاومتی، دویست میلیون تومان اعتبارات وام، دو هزار نفر اردوی یکروزه محرومیت زدایی، دویست نفر اردوی هفت روزه جهادی و دویست دانش آموز بسیجی که کار انجام مرمت و رنگ آمیزی مدارس را انجام دادند و همچنین آموزش دویست نفر در زمینه گلخانه، پرورش قارچ، زنبور دارری و … از جمله طرح های سازندگی و محرومیت زدایی بسیج ناحیه دماوند در یک سال اخیر بوده است.

شیرازی خاطر نشان کرد: قرار شده است تا بودجه‌‌ ۱۵۰ میلیون تومانی نیز برای احداث مسجد، حمام و محرومیت‌زدایی در روستا از قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) به شهرستان دماوند اختصاص پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج از شب گذشته با فراخوانی دو گردان بیت المقدس در جغرافیای شهرستان دماوند آغاز شد و حضور پر رنگ بسیجیان در نماز جمعه شهر های دماوند و آبسرد و تشکیل حلقه های صالحین ادامه دهنده این برنامه ها بود.

وی در ادامه افزود: گردهمایی بسیج محلات و نشست هم اندیشی با ائمه جماعات شهرستان دماوند، نشست صمیمی با فرماندهان حوزه و پایگاه ها و رزمندگان دفاع مقدس و همچنین گردهمایی گردان های عاشورا و الزهراء و بیت المقدس با حضور همه مسئولین و خانواده محترم شهداء در حسینیه حضرت ابوالفضل از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج می باشد.

شیرازی زنده نگاه داشتن یاد و نام شهداء را یکی از اهداف مهم بسیج و بسیجیان برشمرد و افزود: غبار روبی از مزار شهداء شهرستان دماوند در کنار برگزاری هیئت عاشقان ولایت، نهضت روشنگری در سطح تمام حوزه ها و پایگاه ها، از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج در شهرستان دماوند می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند ماموریت بسیج در مقوله فرهنگ به عنوان فضای تنفس کشور مهم ارزیابی کرد و افزود: بسیج فرهنگ را باید به عنوان یک الگو قرار دهد و بسیجیان به عنوان سربازان خط مقدم این رسالت را باید به پیش ببرند.

وی با اشاره به برگزاری نهضت روشنگری در دو موج ماه رمضان و محرم تصریح کرد: در این مناسبت های مذهبی، تلاش های فراوانی برای آشنایی مردم با آسیب های ماهواره ها که در حقیقت دجالواره هستند، انجام شد که طی آن صد دستگاه ماهواره از سوی مردم تحویل داده شد که به عوض آن به آن ها گیرنده دیجیتال هدیه گردید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تعدادی از نصاب های ماهواره در سطح شهرستان نیز نسبت به معضلات و آسیب های ماهواره توجیه شدند خاطر نشان کرد: این دوستان نیز با آشنایی که با آسیب های جرثومه فساد بیگانه پیدا کردند، اعلام عدم فعالیت در این حوزه نمودند.

شیرازی با اشاره به استقبال خوب مردم بخصوص جوانان از سوله های ورزشی صالحین خاطر نشان کرد: تعداد پنج باب از این سوله ها در دماوند در دست احداث است و در حال حاضر یک باب از این سوله ها به بهره برداری رسیده است و یک باب دیگر هم انشاالله تا پایان هفته بسیج به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ده باب از این سوله ها را احداث نماییم.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند با اشاره به توافق تامین اعتبار دو میلیارد تومانی برای ساخت سالن ورزشی نه دی که سالن ورزشی کامل با همه امکانات می باشد و همچنین یک سالن استخر در شهرستان دماوند تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم ظرف شش ماه آینده این سالن را به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا