برگزاری نشست تخصصی بررسی اهداف موسیقی در دماوند

farhad kaiamariرئیس انجمن موسیقی شهرستان دماوند از برگزاری نشست تخصصی بررسی اهداف موسیقی در این شهرستان در نیمه نخست آذر ماه خبر داد.

به گزارش تارود، فرهاد کیاماری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان دماوند با اشاره به اقدامات انجمن موسیقی شهرستان اظهار کرد: کلاس‌هایی در رشته‌های مختلف موسیقی برگزار کردیم که در شهریور ماه امسال، امتحان پایان ترم آنها برگزار شد.

وی با بیان اینکه قرار است نشستی را در نیمه نخست آذر ماه با حضور اساتید برجسته شهرستان دماوند برگزار کنیم، افزود: قرار است در این نشست، اهداف موسیقی در شهرستان دماوند را به طور تخصصی مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس انجمن موسیقی شهرستان دماوند با بیان اینکه در نظر داریم تا کارگاه‌های آموزشی ساز و آواز را برگزار کنیم، گفت: اکنون در حال هماهنگی تأمین چند گروه موسیقی برای شهرستان هستیم؛ یک گروه موسیقی برای شهر رودهن پیش‌بینی شده که تقویت می‌شود.

کیاماری با بیان اینکه دو گروه دیگر نیز در شهر دماوند فعالیت دارند، تصریح کرد: سعی کردیم با حضور گروه آوای مهر و یکی دیگر از گروه‌هایی که به تازگی تشکیل شده است، هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف را در دماوند انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان دماوند استقبال خوبی از موسیقی کرده‌اند، ادامه داد: این استقبال در حدی بوده است که در برگزاری آزمون میان ترم کلاس‌ها با مشکلات مکان برگزاری مواجه شدیم و کمبود فضا پیدا کردیم.

رئیس انجمن موسیقی شهرستان دماوند با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب شهرستان دماوند بیان کرد: اگر فضای لازم برای اجرای موسیقی زنده در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب شهرستان دماوند به وجود می‌آمد، قطعاً این موضوع به جذابیت نمایشگاه اضافه می‌کرد و مردم نیز استقبال بیشتری از آن داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا