دستگیری سارق طلافروشی آبسرد

سرهنگ نیکجوجوان 22 ساله‌‌ای که به انگیزه بدهی شخصی، دست به سرقت طلافروشی در شهر آبسرد زده بود، با تلاش نیرو‌های پلیس در مرکز  110 دستگیر شد.

به گزارش تارود، سرهنگ جمال نيکجو درتشريح جزئيات اين خبر گفت: درپي به صدا در آمدن آژير طلافروشي متصل به پليس 110 در شهر آبسرد شهرستان دماوند، ماموران انتظامي شهرستان در اسرع وقت در محل وقوع حاضر شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران بيان داشت: ماموران انتظامي با حضور به موقع، در يک عمليات ضربتي و تعقيب و گريز کوتاه سارق جواني را که با يک قبضه سلاح کمري قلابي اقدام به سرقت نموده بود را دستگير کردند.

وی ادامه داد: این سارق، متصدی مغازه را به صورت درازکش در کف مغازه خوابانده و اقدام به جمع‌آوری دو کیلوگرم طلا و زیورآلات کرده بود؛ اما هنگام خروج از مغازه با حضور به‌ موقع پلیس آگاهی و کمک مردم دستگیر شد.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: سارق دستگير شده به يگان انتظامي دلالت و پس از بازجويي پليس به اتهام خود اقرار نمود و انگيزه خود از سرقت طلافروشي را پرداخت بدهي مالي عنوان نمود.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در تحقیقاتی که از این سارق به عمل آمد، وی اعتراف کرد که با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده دست به سرقت مسلحانه زده است.

در پايان جانشين فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران به کليه کسبه و بازاريان توصيه کرد: فروشندگان با تجهيز نمودن مغازه و محل کسب خود به آژيرهاي خطر متصل به مرکز فوريتهاي پليسي 110 و نصب دوربين هاي مدار بسته نقش موثري در پيشگيري از سرقت محل کسب خود را ايفا خواهند نمود.

بنابر این گزارش، «ح- ی»، سارق 22 ساله طلافروشی، انگیزه سرقت خود را بدهی‌های شخصی عنوان کرد و گفت: با اسلحه پلاستیکی به طلافروشی رفته و یک مشت طلا جمع‌آوری کردم.

وی ادامه داد: زمانی که از مغازه خارج شدم، مردم به سمتم هجوم آوردند و من طلاها را روی زمین رها و به سمت خودروی خود حرکت کردم؛ وقتی سوار خودرو شدم، متصدی طلافروشی کلید خودرو را برداشت و توسط پلیس دستگیر شدم.

منابع: پلیس/فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا