سردار باقرزاده: ورود 45 شهید گمنام تازه تفحص شده به کشور

8538_origفرمانده کمیته جست‌ و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جریان اسیدپاشی در کشور و به حاشیه رفتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: افرادی که در کنار اغراض و اهداف شیطانی خود دست به اسیدپاشی و تبلیغ این موضوع در کشور زدند، اساساً به دنبال به حاشیه کشاندن این فریضه مهم و الهی بودند .

به گزارش تارود به نقل از دانا، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح   اظهار داشت: به دنبال درخواست های مکرر و پیگیری های دائمی بازاریان سه تن از شهدای گمنام در دوران دفاع مقدس در میدان تاریخی15 خرداد به خاک سپرده شدند.

باقرزاده ضمن بیان این موضوع که در بازار دنیا عده ای سود می برند و عده ای خسارت می بینند؛ اما شهدا در بازار دنیا و آخرت سود کردند تصریح کرد: بازاریان در انقلاب و دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتند و بزرگانی از صنف بازار در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور یافتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تأثیر بحران اخیر عراق با توجه به ورود داعش به این کشور بر روند تفحص شهدا گفت: خوشبختانه این بحران بر روند تفحص شهدا در مرز عراق و ایران تأثیر نگذاشته است و با توجه به تسلط خوبی که ارتش عراق بر مناطق مرزی کشور عراق داشته و از طرف ایران هم این آمادگی حاکم است، طبق روال گذشته تفحص دنبال می شود.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جریان اسیدپاشی در کشور و به حاشیه رفتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: افرادی که در کنار اغراض و اهداف شیطانی خود دست به اسیدپاشی و تبلیغ این موضوع در کشور زدند، اساساً به دنبال به حاشیه کشاندن این فریضه مهم و الهی بودند تا در آستانه دهه امر به معروف در کشور خواستند به نوعی این حرکت زیبای مردمی که یک فریضه است را زیر سوال ببرند و این افراد با اساس دین مخالف هستند.

سردار باقرزاده در پایان خبر داد: امروز پیکرهای طیبه 45 شهید دوران دفاع مقدس که در منطقه عملیاتی حاج عمران  و کردستان عراق تفحص شده اند به مرز انتقال داده و مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

وی افزود: این شهدا پس از ورود به کشور در شهر ارومیه در شب جمعه مراسم بزرگداشت ویژه ای را در مصلی ارومیه برای این شهدا برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا