انتقام بی‌ شرمانه یک مرد از همسرش

یک زن مدتي با مزاحمت‌ هاي تلفني متعددي كه پيشنهادات بي‌شرمانه‌يي به او مي‌دادند روبه‌رو شده بود. افرادي كه با او تماس مي‌گرفتند ادعا مي‌كردند كه شماره تماس و نام او را از حساب كاربري‌اش در يكي از صفحات مستهجن در فيس بوك به دست آورده‌اند.

به گزارش تارود به نقل از افکارنیوز، یک زن مدتي با مزاحمت‌هاي تلفني متعددي كه پيشنهادات بي‌شرمانه‌يي به او مي‌دادند روبه‌رو شده بود. افرادي كه با او تماس مي‌گرفتند ادعا مي‌كردند كه شماره تماس و نام او را از حساب كاربري‌اش در يكي از صفحات مستهجن در فيس بوك به دست آورده‌اند.

موضوعي كه پريشاني او را دوچندان ساخت و باعث شد تا زن جوان به سرعت به پليس آگاهي تهران مراجعه كند و با طرح شكايت، از بي‌اطلاعي خود نسبت به چگونگي درج نام و شماره تماسش در حساب‌هاي مستهجن فيس بوك پرده بردارد و به اين شكل باب تشكيل پرونده‌يي در پليس فتاي تهران را باز كند.

با طرح شكايت و تشكيل پرونده ماموران فتاي تهران اقدامات اطلاعاتي و ردزني‌هاي خود در فضاي مجازي را آغاز كردند. از آنجا كه صحبت‌هاي شاكي فرضيه خصومت شخصي را تقويت مي‌كرد ماموران روي آن متمركز و به دنبال آن موفق به كشف سرنخ‌هاي مهمي در اين پرونده شدند.

به گفته سرهنگ محمد مهدي كاكوان، رييس پليس آگاهي فتاي تهران در تحقيقات پليس مشخص شد كه زن جوان چندي پيش براي جدايي از همسر خود اقدام كرده و درخواست طلاق داده است؛ موضوعي كه شك ماموران به همسر او را پررنگ مي‌كرد.

همزمان ماموران پليس فتاي تهران در ادامه تحقيقات سايبري خود در فضاي مجازي موفق به شناسايي فردي شدند كه تمامي رد زني‌هاي ماموران در فضاي مجازي به او ختم مي‌شد. به اين ترتيب عمليات دستگيري آغاز و متهم در اقدامي غافلگيرانه از سوي پليس دستگير شد.

سرهنگ كاكوان در تشريح روند دستگيري متهم گفت: «در بازجويي‌ها مشخص شد كه متهم شوهر زن جوان است كه براي آزار و اذيت رواني او با همدستي دوستانش اقدام به ساختن حساب كاربري مستهجن در فيس بوك با نام و شماره تماس او كرده تا به اين شكل او را از طلاق منصرف كند»؛ نقشه‌يي شوم كه با اعترافات صريح و بازرسي از رايانه شخصي متهم ثابت شد. به اين ترتيب و با تكميل پرونده متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا