رییس پلیس راهور تهران: اشتباه تجهیزات الکترونیکی پلیس بسیار پایین است

image114923رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با اشاره به طرح های پیش روی این پلیس بیان کرد: ما دو بحث را مدنظر داریم که در آینده ای نزدیک برنامه های ویژه برای رعایت این قانون توسط رانندگان داریم که پیاده خواهیم کرد.

به گزارش تارود به نقل از دانا، سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص طرح برخورد با تخلفات موتور سواران و خودروهای ناقض قانون اظهار داشت: این طرح در حال حاضر اجرایی شده و همکاران من مشغول هستند تا با کسانی که از قانون تخطی می کنند برخورد لازم را داشته باشند.

وی افزود: ما چهار تخلف را به شدت مدنظر داریم و بدون اغماض برخورد خواهیم کرد. عبور از پیاده رو، عبور از معابر ممنوعه، عبور از چراغ قرمز و کلاه ایمنی مواردی است که به طور جدی مورد توجه همکاران من در پلیس راهور قرار دارد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: روزانه عوامل پلیس بر این موضوعات توجه خاص داشته و کنترل های لازم را انجام می دهند و با این تخلفات برخورد قاطع می کنند.

سرهنگ حسینی با اشاره به طرح های پیش روی این پلیس بیان کرد: ما دو بحث را مدنظر داریم که در آینده ای نزدیک برنامه های ویژه برای رعایت این قانون توسط رانندگان داریم که آن را پیاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کنترل گذرگاه عابر پیاده و همچنین رعایت قانون حرکت بین خطوط مورد توجه ما است و به زودی طرح هایی در این باره اجرایی خواهیم کرد. البته در حال حاضر نیز این موارد مورد توجه پلیس قرار دارد ولی به طور ویژه طرح هایی در این باره عملیاتی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی در خصوص اعتراضات مردمی نسبت به ثبت ناصحیح برخی تخلفات و عدم رسیدگی به این موارد توسط پلیس راهور خاطرنشان کرد: این به هیچ وجه درست نیست که هیچ رسیدگی و اقدامی نمی توان  انجام داد. اما نکته ای که وجود دارد اینست که تصویر تخلف ارتکابی در سیستم وجود دارد و در عین حال نیز باید توجه داشت که  اشتباه این تجهیزات الکترونیکی بسیار پایین است.

سرهنگ حسینی تاکید کرد: اساسا تخلفاتی که با دوربین به ثبت رسیده قابل اعتراض نیست مگر این که در سیستم بازبینی و کنترل شود و بعد از آن ببینیم چه مشکلی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا