بازدید مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران از پروژه‌ های عمرانی کیلان

13930805000907_PhotoAمدیر کل دفتر فنی استانداری تهران در صدر هیئتی از مسئولان استانداری تهران از پروژه‌های عمرانی شهر کیلان بازدید کرد و آن‌ ها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش تارود، سید مرتضی سلیم‌ آبادی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران در صدر هیئتی به منظور بازدید از پروژه‌ های عمرانی شهر کیلان در شهرستان دماوند حضور پیدا کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران با حضور در شهر کیلان، از پروژه‌های عمرانی این شهر بازدید کرد و آنها را مورد بررسی قرار داد و همچنین از نزدیک با فضای نگین سبز استان تهران آشنا شد.

سلیم‌ آبادی در این بازدید، پس از مشاهده ظرفیت‌ های بالای سرمایه‌ گذاری در شهر کیلان اظهار کرد: خیلی عجیب است که شهری همچون کیلان در فاصله کوتاهی از تهران قرار داشته باشد و از جمعیت 14 میلیون نفری شهر تهران، شاید کمتر از 800 نفر نیز نام کیلان را نشنیده باشند و ندانند که این شهر با آب و هوای فوق‌ العاده در کجای استان تهران قرار گرفته است.

وی افزود: اگر خود ما نیز در استانداری تهران حضور نداشتیم و برای بازدید به اینجا نمی‌آمدیم، از حال و هوای این شهر اطلاعی نداشتیم؛ شهر آبسرد نسبت به کیلان که قدمت زیادی ندارد، خیلی شناخته‌تر بوده و باید برای شناساندن و معرفی شهر زیبای کیلان تلاش شود.

سید جلیل چوبداری، شهردار کیلان نیز در این بازدیدها، شهر کیلان را یکی از مناطق گردشگری استان تهران برشمرد و گفت: کیلان قدمت زیادی دارد و تأسیس شهرداری آن به سال 1333 برمی‌گردد و به «باغ شهر» نیز معروف است؛ متأسفانه یکی از مشکلات اساسی این شهر، معرفی نشدن آن به مردم تهران و کشور است.

در این دیدار، مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران علاوه بر بازدید از فعالیت‌ های شهرداری کیلان در محلات مختلف، از پروژه‌های عمرانی این شهر همچون تعریض بلوار امام خمینی (ره)، اصلاح دور برگردان‌‌ها، حذف پیچ‌های خطرناک، احداث مجتمع اقامتی- تفریحی، سالن همایش‌های شهرداری کیلان، پارک ساران، بلوار شهدای وادان، ترمیم و بازسازی بافت محله ساران، آسفالت و لکه‌گیری معابر مختلف محلات شهر کیلان و همچنین گلخانه کیلان دیدن کرد.

رئیس ستاد ساخت و سازهای غیرمجاز استانداری تهران، رئیس ستاد راه و ساختمان استانداری تهران، رئیس امور مشاوران پیمانکاران، مشاور مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، شهردار کیلان و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان در این بازدید حضور داشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا