ممنوعیت “گل‌ مالی” اتومبیل‌ ها در ایام محرم

image116832سرهنگ عین الله جهانی معاون آموزش فرهنگ و ترافیگ راهنمایی رانندگی تهران گفت: به هیئتهای عزاداری توصیه می کنیم که در این شبها برای برپایی ایستگاهای صلواتی در سطح شهر از معابر اصلی برای پخش نذورات خود استفاده نکنند تا مشکلی برای همکاران ما در اورژانس و آتش نشانی در این شب ها به وجود نیاید.

به گزارش تارود به نقل از دانا، سرهنگ عین الله جهانی معاون  آموزش فرهنگ و ترافیگ راهنمایی رانندگی تهران در خصوص تمهیدات پلیس در ایام محرم اظهار داشت: طبق روال سال های گذشته تمهیدات ترافیکی نیز امسال در ایام محرم و همچنین شب های تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته ایم.

 وی در ادامه گفت:در حال حاضر هیئتها در داخل تکایا به عزادای می پردازند اما در روزهای تاسوعا و عاشورا و هم زمان با بیرون امدن هیئتهای عزاداری همکاران ما در تمام نقاط شهر حضور دارند و هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.

معاون راهنمایی رانندگی تهران در باره گل مالی برخی از ماشینها در ایام محرم خاطرنشان کرد: برابر آیین نامه گل مالی ماشینها ممنوع است و در صورت مشاهده چنین اتومبیل هایی با آنها برخورد خواهد شد.

سرهنگ جهانی افزود: در شبهای گذشته هم زمان با آغاز ماه محرم همکارن ما در مقابل تکایا و مساجد حضور داشتند تا مشکلی از بابت ترافیک در این میادین به وجود نیاید؛ هیئتها در معابر اصلی نمی توانند ورود کنند و فقط در معابر فرعی می تواند حرکت کنند.

وی تصریح کرد: ساعات زوج و فرد در ایام محرم تغییر نخواهد کرد و فقط در روزهای تاسوعا و عاشورا که تعطیل است ما طرح زوج و فرد نداریم.

معاون راهنمایی رانندگی تهران تاکید کرد: به هیئتهای عزاداری توصیه می کنیم که در این شبها برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر از معابر اصلی برای پخش نذورات خود استفاده نکنند تا مشکلی برای همکاران ما در اورژانس و آتش نشانی در این شب ها به وجود نیاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا