چرا کشور حیات خلوت برهم زنندگان امنیت شده است؟

گروه آمران به معروف و ناهیان از منکر معروف به گروه مخلصین پس از انتساب ماجرای اسیدپاشی در اصفهان به این گروه از سوی دشمنان و برخی از همپیمانان آنها در داخل کشور، نامه‌ای را به روحانی، رئیس جمهور نوشتند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، گروه آمران به معروف و ناهیان از منکر معروف به گروه مخلصین پس از انتساب ماجرای اسیدپاشی در اصفهان به این گروه از سوی دشمنان و برخی از همپیمانان آنها در داخل کشور، نامه‌ای را به روحانی، رئیس جمهور نوشتند که متن نامه در زیر آمده است.

بسمه تعالی

ولتکن‌ منکم‌ امة‌ یدعون‌ الی‌ الخیر و یأمرون‌ بالمعروف‌ و ینهون‌ عن‌ المنکر… از شما گروهی‌ باشند که‌ به‌ سوی‌ خیر دعوت‌ کنند و امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر رابه‌ جا بیاورند. (آل عمران آیه104)

یکی‌ از خصوصیات‌ بارز حضرت‌ سید الشهداء (علیه السلام) در میان‌ ائمۀاطهار احیای‌امر به‌ معروف‌ و نهی‌ از منکر است‌ که در عصر حاضر هم حضرت امام خمینى (ره) به تأسى از آن حرکت عظیم و جاودان و به منظور اقامه امر به معروف و نهى از منکر ، بزرگترین انقلاب اسلامى در جهان اسلام را در یک قرن گذشته برپا کرد.

اکنون ما برآن شدیم تا با عنایت به این سخن حکیمانۀ پیر جماران حضرت امام خمینی که فرمود: «اگر من پایم را کج گذاشتم شما مسئولید نگویید چرا پایت را کج گذاشتی؟( صحیفه نور ج 8 ص 44)» و همچنین کلام بارز رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای با این مضمون که سنت امر به معروف و نهی از منکر وانتقاد مشفقانه به مسئولین، یکی از مواهب الهی است و با توجه به اهمیت قابل توجه امربه معروف و نهی از منکر از مسئولین، نکاتی را به عنوان تذکر و انتقاد به حضرت‌عالی و مجموعۀ دولت متذکر می‌شویم.

جناب رئیس جمهور؛

همانطور که مشهود است ایرانیان دارای عزتمندی در لوای دین هستند و برایشان اهمیت دارد که خانواده و اقاربشان در اجتماع با چه افرادی و چه جهتی ظاهر می شوند، اما این که افراد منسوخ شده و تجاوزگر به خود اجازۀ تعرض و آسیب زدن به خواهران و مادران این کشور را می دهند ناشی از ضعف در امنیت آنهم در دولتی که خود را متخصص امنیت می‌داند، است.

دلیل موضع گیری شما در موضوع اسیدپاشی اصفهان و ارتباط دادن آن با امربه معروف و نهی از منکر و به تبع آن تخریب قشر مذهبی و دغدغه مند در کشور با توجه به اینکه هنوز مشخص نشده  که چه کسی و با چه انگیزه و تفکری اقدام به این عمل ناجوانمردانه و منکر کرده است، آیا این تفکر به ذهن ما نباید برسد که رییس‌جمهورمان همنوا و ادامه دهندۀ راه شبکه های معاند بیگانه از قبیل(bbc) و… در تخریب عقاید در اذهان جامعه شده است که البته این جای بحث دارد.

آقای روحانی شما گفتید منکر «فقط» حجاب نیست. احسنت؛ اما باید متذکر شویم که معاون امور بانوان شما در یک مصاحبه مطبوعاتی که در روزنامه آرمان در ژنجم مهر ماه سال جاری به چاپ رسید، اعلام کرده است که «دولت برنامه ای برای مقابله با بد حجای ندارد» که این مورد به وضوح جهت گیری دولت تدبیر و امید را نسبت به مسالۀ حجاب برای ما روشن کرد.

اکنون مجموعه مخلصین به نمایندگی از بسیاری مجموعه ها و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر از دولت تدبیر و امید چند سوال مهم داشته و خواستار پاسخ منطقی در خصوص علت عدم نهی از منکر در این موارد هستیم

1- آقای رئیس جمهور به چه علت دولت تدبیر برای رفع بانکداری ربوی که اساس آن حرام است و مراجع عظام تقلید، بارها بر این موضوع تاکید داشته اند هنوز هیچ اقدام عملی مناسبی انجام نداده است، مگر نه اینکه ربا از بالاترین منکرات است؟

2- آقای رئیس جمهور با عنایت به نامگذاری سال به فرهنگ و اشاره به اهمیت بسیار آن از سوی مقام معظم رهبری، به چه دلیل دولت تدبیر وامید هنوز نتوانسته به فضای فرهنگی ما در حوزه سینما و موسیقی رنگ و بوی اسلامی بخشد و نه تنها هیچ اقدامی در راستای بهبود آن انجام نداده است، بلکه بستر بدتر شدن اوضاع فرهنگی کشور را نیز فراهم آورده است؟

3- آقای رئیس جمهور با چه منطقی در کشوری که رئیس جمهورش خود را متخصص بحث امنیت می داند، فضای آن کشور تبدیل شده به حیاط خلوتی برای جولان اصلی ترین برهم زنندگان امنیت ملی که همان فتنه گران سال 88 هستند که نه تنها هیچ غربالگری ای در این راستا انجام نپذیرفته، بلکه سدهای نفوذ این افراد و حامیانشان به مسندهای دولتی مداماً از پیش رویشان برداشته شده است.

4- آقای رئیس جمهور به چه علت دولت تدبیر و امید جهت مقابله با شایع ترین منکر اجتماعی که همان مشکل بد حجابی است حاضر نشده برنامه ریزی نماید؟

5- آقای رئیس جمهور به چه دلیل رییس دولت تدبیر و امید طرح فعلی امر به معروف و نهی از منکر که در مجلس مطرح شده است را بی منطق خوانده و امیدوار است «حداقل» پایان کار این طرح با منطق مواجه شود؟

6- آقای رئیس جمهور اگر دولت تدبیر و امید خود را برپا دارنده معروفات، معرفی می نماید به چه علت برای برپایی بسط کسب رزق حلال که یکی از بزرگترین معروفات است و بارها مورد تاکید قرآن، احادیث و بزرگان شرع قرار گرفته است هیچگونه اقدامی ننموده؟

در پایان امیدواریم شما نیز که خود را آمر به معروف و ناهى از منکر میدانید با این دسته از منکرات که نام برده شد نیز مقابله نمایید و به عنوان رییس جمهور زمینه ایجاد منکرات را مسدود کرده و امر به معروف که همان امر به خوبى ها است را اقامه نمایید.

 والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا