نوسازی مدرسه شیخ فضل الله آبسرد توسط خیرین

sarhan taheriدو میلیارد تومان برای احداث مدرسه شیخ فضل الله نوری شهر آبسرد توسط خیر مدرسه ساز اهدا گردید.

به گزارش تارود، بعد از رایزنی ها و پیگیری های مدیران شهری آبسرد در جلسه ای رسمی با حضور مدیران شهری، مدیر آموزش و پرورش دماوند، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و خیر گرانقدر خانم پروین سلطان علمایی همسر سرهنگ طاهری، دو میلیارد تومان برای احداث مدرسه شیخ فضل لله نوری آبسرد از طرف وی اهدا نمود.

شهردار آبسرد در رابطه با این موضوع اظهار داشت: با توجه به فرسودگی مدرسه شیخ فضل الله نوری و خطرات ناشی از آن برای دانش آموزان، این مدرسه تخریب و در هفته دولت کلنگ ساخت مدرسه ای جدید و مجهز با حضور مسئولین شهری و شهرستانی و خیرین مدرسه ساز به زمین خورد.

پرویز قنبری در ادامه افزود: با توجه به ضرورت موضوع و ناتوانی آموزش و پرورش از پرداخت کامل مبالغ مربوط به ساخت و تجهیز این مدرسه توانستیم طی رایزنی های متعدد با خانواده سرهنگ طاهری نظر موافق این خانواده را در جهت ساخت مدرسه جلب نمایئم.

قنبری اظهار بیان کرد: طی جلسه ای با حضور رئیس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش دماوند، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و خانواده گرانقدر سرهنگ طاهری، مبلغ دو میلیارد تومان از طرف همسر ایشان خانم پروین سلطان علمایی برای ساخت مدرسه شیخ فضل الله نوری اّبسرد اهدا شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: بی شک این موضوع خبر خوشی برای خانواده ها و مردمان شهید پرور آبسرد خواهد بود.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا