آغاز رزمایش الی بیت المقدس در کردستان با حضور 20 هزار بسیجی

image115228رزمایش الی بیت المقدس با حضور 20 هزار بسیجی در قالب 69 گردان در 10 شهرستان مختلف استان کردستان امروز جمعه اغاز شد.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا ، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در این ارتباط گفت: 69 گردان در این رزمایش حضور دارند که 57 گردان بیت المقدس، 11 گردان امام حسین(ع) و یک گردان امداد و نجات است.

سردار محمد حسین رجبی در گفت و گو با ایرنا افزود: پاکسازی منطقه رزمایش و فتح و تصرف ارتفاعات آن از اقداماتی دانست که گردان ها در طول رزمایش انجام می دهند.

وی گفت: هدف از برگزاری این رزمایش آمادگی برای زمان بحران و آموزش افراد گردان ها است.

وی با بیان اینکه از آمادگی رزمی و جسمی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات در این رزمایش بهره گرفته می شود، افزود: این آمادگی یک قدرت بازدارنده در مقابل دشمنانی که همواره به دنبال تهدید بوده اند، است و هشداری برای آنها خواهد بود.

سردار رجبی گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران آمادگی مقابله با تهدیدات دشمنان را ندارد و چنین رزمایش هایی آمادگی ها را ارتقا می بخشد.

وی اهمیت وجود این آمادگی در استان کردستان را مضاعف دانست و افزود: دشمنان چشم طمع ویژه ای به استان کردستان دارند اما مردم مسلمان این استان همیشه آمادگی مقابله با توطئه های آنان را داشته اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا