شکارچی‌زنان دستگیر شد+جزئیات

مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:

سرقت با تبر و ناکامی در برابر پلیس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدساعت 3 و 30 دقیقه بامداد شب گذشته بنابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر یک مورد حضور سارق منزل در محل، در آدرس خیابان اشرفی اصفهانی شهرک هما اکیپی از عوامل این یگان سریعا به آدرس اعلامی اعزام  شدند.

با حضور ماموران پلیس یکی از همسایگان مراجعه و اعلام نمود که همسایه واحد یک در منزل نبوده و به کرج رفته است و با توجه به اینکه قفل کتابی درب واحد بریده شده بود و از داخل واحد صدای رفت و آمد به گوش می‌رسید، با صاحبخانه تماس گرفته شد و با اطمینان از عدم حضور صاحبخانه در منزل و حضور سارقین که بدون اجازه داخل منزل شده، ماموران وارد منزل شدند.

به محض ورود یکی از سارقین که بعدا خود را به هویت “شاهین” معرفی نمود با یک تبر به سمت ماموران حمله ور شده که پس از درگیری فیزیکی شدید دستگیر شده و نفر دوم که خود را به هویت “پیمان” معرفی نمود و مقداری لوازم شامل مبلغ هشتاد و یک هزار تومان وجه نقد و ۶ عدد انگشتر نقره و ۳ عدد ساعت مچی در دست داشت و قصد فرار از قسمت بالکن را داشت پس از درگیری فیزیکی با مامورین دستگیر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

پلیس‌به دنبال‌شکارچی‌زنان ورامینی

شیطان شرور که بارها توانسته بود از چنگ قانون بگریزد در مخفیگاهش با گلوله پلیس زمینگیر شد.این پسر جوان با قدرت نمایی، دختران و زنان جوان را هدف نیت شوم خود قرار می‌داد و کلکسیونی از جرایم داشت.

پلیس به دنبال شکارچی زنان ورامینی+عکس

اوایل خرداد ماه سال 91 مأموران پلیس در جریان سناریوی گروگانگیری در منطقه «سکینه بانو» شهر ورامین قرار گرفتند و خیلی زود تیم‌های پلیسی به تعقیب خودروی تبهکاران پرداختند. با تعقیب و گریز پلیسی آدم‌ربایان زن جوان را در مسیر فرار از خودرویشان بیرون انداختند و با سرعت پا به فرار گذاشتند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی آدم‌رباها آغاز و مشخص شد «علی» که یکی از تبهکاران سابقه‌دار است در این گروگانگیری نقش اصلی را برعهده داشت.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 

آتش‌سوزی ساختمان 11 طبقه در تهران

سید جلال ملکی، درباره آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی اظهار داشت: در ساعت 1:11 بامداد امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک مجتمع مسکونی واقع در محله شهران، خیابان وسک به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه مشاهده شد در طبقه هفتم یک مجتمع مسکونی 11 طبقه آتش‌سوزی گسترده‌ای اتفاق افتاده بود و آتش در حال سرایت به سایر طبقات بود.

ملکی افزود: در پی این حادثه دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و آتش‌نشانان توانستند حدود 30 نفر از ساکنین این مجتمع را سالم نجات دهند و آتش را مهار کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

سرقت میلیونی از حساب مدیر دولتی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ محمد مهدی کاکوان، با اشاره به یکی از پرونده‌های جالب تشکیل شده در پلیس فتا اظهار داشت: چندی پیش مدیر یکی از سایت‌های فروش کالای اینترنتی، در تماس با پلیس فتای تهران از مشکوک بودن مراوده مالی یکی از مشتریان خود خبر داد و عنوان کرد که فردی با واریز چندین میلیون تومان پول از طریق اینترنت، متقاضی خرید تعدادی گوشی موبایل آیفون است و این در حالی است که فرد خریدار از دادن مشخصات هویتی دقیق خود امتناع می‌کند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: پس از تماس مدیر این سایت اینترنتی، همکاران من با توجه به حساسیت موضوع، با انجام هماهنگی‌های قضایی و اخذ مجوزهای لازم موضوع را تحت بررسی قرار دادند و در ادامه بررسی‌های خود موفق شدند تا با استفاده از روش‌های پلیسی سایبری، متهم را شناسایی و زمان تحویل اجناس، او را دستگیر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

جزئیات درگیری شب گذشته مرزبانی با اشرار

رهام‌بخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: روز گذشته در مورتان، نقطه صفر مرزی میل 206 مرزبانان سیستان و بلوچستان با اشرار درگیر شدند که توانستند دو نفر از آنها به هلاکت رسانده و چند نفر را نیز زخمی و مهمات آنها را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: شب گذشته نیز در یکی دیگر از نقاط صفر مرزی مرزبانان با اشرار درگیر شدند و تعدادی از آنها را زخمی و مجروح کردند که آنها با توجه به نقطه صفرمرزی به سمت کشور پاکستان متواری شدند.

این مسئول ادامه داد: در این درگیری دو نفر از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تعدادی نیز مجروح شدند که هم‌اکنون به طور کامل مورد درمان قرار گرفته‌ و در سلامت کامل هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

تصادف خونین اعضای خانواده‌ای را به کام مرگ برد

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ مظفری فرمانده پلیس راه استان یزد، گفت: شب گذشته تصادف یک دستگاه تریلر کشنده با پراید در محور یزد _‌ طبس اعضای یک خانواده سه نفره را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ مظفری افزود: این حادثه که در کیلومتر 109 محور یزد _ طبس اتفاق افتاد راننده پراید بهمراه فرزندش در محل جان باختند و همسر راننده نیز در حین انتقال به بیمارستان درگذشت.

وی، انحراف به چپ خودروی پراید را علت این حادثه اعلام کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

حادثه در کنسرت کره جنوبی 16 کشته داد

در یک کنسرت پاپ در منطقه «سئونگ‌نام» واقع در جنوب پایتخت این کشور بر اثر سقوط شبکه تهویه مطبوع در محل برگزاری این کنسرت 16 تن کشته و 11 تن دیگر مجروح شدند که حال سه تن از آنان وخیم است.

حادثه در کنسرت کره جنوبی 16 کشته داد

در این حادثه که روز گذشته (جمعه) رخ داد، تعدادی از شرکت‌کنندگان در کنسرت به خاطر دید بهتر روی شبکه تهویه مطبوع ساختمان ایستاده بودند که همین بی‌احتیاطی موجب سقوط آن شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 

جنایت زوج‌ شیطان‌پرست آمریکایی

پس از کشف اسکلت‌ دو مرد و سر بریده شده ده‌ها حیوان، پلیس نیویورک یک زوج شیطان‌پرست را بازداشت کرد.

این زوج ۳۵ و ۲۴ ساله که آلگاراد و برچ نام دارند، به جرم قتل دو مرد ۳۷ و ۳۵ ساله به نام های وتزار و ولچ بازداشت شده‌اند.

جنایت زوج‌ شیطان‌پرست آمریکایی+عکس

به گفته پلیس، این زوج، مقتول‌ها را به عنوان قربانی برای شیطان سر بریده‌اند. همسایه‌های این زوج نیز اعلام کردند آن‌ها سال‌هاست که مراسم خاص شیطان‌پرستی در حیاط خانه خود برگزار می‌کنند و طی هر مراسم یک موجود زنده را که معمولا یک حیوان است، قربانی میکنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 

سرقت‌ اموال‌ با نوشیدنی‌ مسموم

روز بیست و هشتم تیر  ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 113 بازار به مأموران اعلام کرد که کلیه اموالش به شیوه بیهوشی و در داخل پارک شهر به سرقت رفته است.

سارقی که قربانیانش را بیهوش می‌کرد+عکس

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف به شیوه بیهوشی، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی، به کارآگاهان گفت: روز گذشته در قسمت باغ پرندگان داخل پارک شهر نشسته بودم که فردی حدوداً 60 ساله، کنار من نشست و شروع به صحبت درباره گرمی هوا کرد؛ پس از دقایقی و به بهانه گرمی هوا، دو عدد نوشیدنی خرید و یکی از آنها را به من داد؛ چند دقیقه‌ای در کنارم نشست و درباره موضوعات مختلف با هم صحبت کردیم تا اینکه این شخص خداحافظی کرد و از من جدا شد؛ پس از رفتن این شخص بود که برای رفع تشنگی، مقداری از نوشیدنی را خوردم و پس از آن متوجه هیچ چیزی نشدم؛ پس از به هوش آمدن، خودم را در بیمارستان دیدم و در زمان ترخیص متوجه شدم که تمامی وجه نقد همراهم (مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان)، گوشی تلفن همراه، دو عدد انگشتر فیروزه به ارزش 400 هزار تومان و … به سرقت رفته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 

تلاش یک مادر برای دوختن‌دهان دخترش

سایت نیوز نوشت: پلیس آمریکا اعلام کرد: مادری که سعی داشت لب‌های دخترخوانده 16 ساله‌اش را با سوزن بدوزد، دستگیر شد.

این مادر سنگدل آمریکایی همچنین دخترخوانده‌اش را تهدید کرده بود که چشمانش را نیز از حدقه بیرون می‌آورد.

پلیس ایالت پنسیلوانیا با بیان اینکه اتهام به خطر انداختن جان این دختر نوجوان متوجه این زن آمریکایی است اعلام کرد: او قصد داشته دهان دختر خوانده‌اش را با نخ و سوزن به هم بدوزد. همچنین به این زن اتهامات خشونت فیزیکی علیه دخترش همچون ضرب و شتم او از ناحیه صورت و گوش وارد است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

ماجرای پيامک‌های جهنمی خروس

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمتهم به قتلي که پس از حدود يک ماه فرار در چنگ قانون گرفتار شده است، پنجشنبه گذشته در اولين جلسه بازپرسي، دوستي خياباني با دختر ۱۶ساله و پيامک هاي جهنمي را انگيزه اصلي «جنايت خياباني» خود ذکر کرد و در حالي که اشک مي ريخت به تشريج جزئيات قتل دوستش پرداخت.

اين جوان ۲۲ساله که در ميان دوستانش به «خروس» معروف است درباره چگونگي آشنايي خود با دختر ۱۶ساله به قاضي سيدجواد حسيني (قاضي ويژه قتل عمد) گفت: من و(م)(مقتول) در يک محله زندگي مي کرديم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 

منبع:مشرق

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا