داعش به دختربچه هم رحم نکرد+عکس

ذبح دختر بچه توسط داعشتصاویری که از تلفن‌همراه یک داعشی به هلاکت رسیده بدست آمده یک دختربچه را نشان می‌دهد که گردنش بدست این تروریست‌ها بریده میشود.

به گزارش تارود، گفته می‌شود این دختربچه از خانواده‌ای است که به “مسلمانان علوی” شهرت دارند. قربانی این تصویر که از جمله صدها تصویر بدست آمده از تلفن‌همراه تروریست‌های کشته شده در کوبانی است، توسط نیروهای کرد شناسایی شده است.

در این تصویر هولناک دختربچه‌ای دیده می‌شود که با چهره‌ای وحشت‌زده، به زمین چسبانده شده و چاقو در حال بریدن گلوی اوست. به گفته برخی کارشناسان، به احتمال زیاد این دختر به همراه همه اعضای خانواده‌اش که به دلیل علوی بودن جزو دشمنان اصلی داعش هستند، کشته شده است.

تصاویر دیگری که از تلفن همراه تروریست‌های به هلاکت رسیده در کوبانی بدست آمده آنها را در حال بریدن سر مردم و فوتبال بازی کردن با آنها نشان می‌دهد. به گفته یکی از مبارزان کوبانی، “با دیدن هر تصویر از جنایات این گروه جنایت‌کار به گریه می‌افتم! می‌بینید این دختر چقدر وحشت‌زده است؟ می‌توانم صدای فریادش را بشنوم! آخر این‌ها چه دیوهایی هستند؟ کشتن چنین کودک بی‌گناهی چه لذتی میتواند داشته باشد؟!”

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا