اهدا تندیس حساس نشو به روحانی+کاریکاتور

اهدا تندیس حساس نشو به روحانی در برنامه ساعت 20 پنجشنبه شبکه خبر در بخش خبرها و مطالب تنظیم شده «حساس نشو» که موضوعات خبری را دستمایه طنز آشکار قرار می دهد، نشان از طنز بودن شکستن این غول ها که قرار بود 100 روزه شکسته شود، دارد.

شکستن غول بیکاری

پس از پخش اخبار جدی و سیاسی و همچنین سایه روشن های خبر، در بخش «حساس نشو» که در برگیرنده طرح تندترین اظهارنظرها در مورد مباحث و موضوعات مورد نظر است، افزون بر تلفیق نمایش بخش هایی از یک فیلم، مجری برنامه نیز اظهار نظر می کند.

در این بخش، پس از طرح موضوعات مختلف، اظهارنظرهای خاص مجری در باب مطالبی مطرح می شود که از نگاه برنامه بی اعتبار دیده می شود.

مجری برنامه امشب در پایان برنامه حساس نشو با اعلام «خسته نباشید به شگفتی سازان هفته» گفت: «حالا، تندیس حساس نشو به رییس جمهور، دکتر حسن روحانی برای خروج اقتصاد از رکود، کاهش نرخ تورم و افزایش نرخ اشتغال داده می شود.»

بخش های پایانی این برنامه دربرگیرنده مطالبی است که با بیان کنایه، مجری سعی می کند موضوع و سوژه را دستمایه طنز قرار دهد.

این برنامه شبکه خبر در حالی بدون انتقاد کارشناسی، رییس جمهور را سوژه طنزآمیزترین بخش برنامه خود قرار داد که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، بارها بر لزوم رعایت ادب و انصاف در طرح مسایل انتقادی ، ضرورت حمایت از دولت برای حل انبوه مشکلات برجای مانده از سال های گذشته و همچنین اهمیت همگرایی و وحدت در شرایط حساس کنونی تاکید کرده اند.

منبع: 586

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا