احداث پارکینگ طبقاتی در رودهن

mohamad reza asgariرئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: پارکینگ طبقاتی به عنوان یکی از اقدامات زیر ساختی در حوزه حمل و نقل در راستای رفع معضل ترافیک با مشارکت بخش خصوصی در رودهن احداث می شود.

به گزارش تارود، علیرضا عسگری در مورد وضعیت حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت :شهر رودهن در حاشیه جاده ترانزیت هراز و فیروزکوه قرار گرفته است و این موضوع شاخه ای از ایجاد گره ترافیکی در این منطقه است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد :ایجاد پارک خودروها در خیابان ها با هماهنگی شورای ترافیک شهرداری رودهن از افقی به عمودی در جهت رفع معضل ترافیک تاثیرات مثبتی را تا به امروز در شهر رودهن همراه داشت.

عسگری با تاکید بر اینکه تعقیر نوع پارک خودرو ها از افقی به عمودی نارضایتی کسبه را در شهر رودهن به همراه داشته است از احداث پارکینگ های طبقاتی در شهر رودهن خبرداد و اضافه کرد :پارکینگ طبقاتی در شهر با جانمایی محلی مناسب با مشارکت و جذب سرمایه بخش خصوصی احداث خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با اشاره به نصب علائم راهنمایی و رانندگی در راههای دسترسی به بلوار اصلی به عنوان محل های اوج ترافیک و خیابانهای فرعی به موازات بلوار اصلی ، ابراز داشت :جهت ساماندهی به وضعیت ترافیک در بلوار های اصلی چند ملک خصوصی را خریداری کردیم.

عسگری در خاتمه اظهار داشت : ایجاد پارکبان در معابر اصلی و جانمایی چند پل عابر پیاده با بررسی های درست و کارشناسی در مناطق پر تردد شهر از دیگر اقدامات لازم در راستای سرعت بخشی به رفع معضل ترافیک در مناطق پر تردد شهر است.

وی در پایان از مسدود شدن همیشگی دور برگردان روبروی بانک ملت طی چند روز آینده و ایجاد دور برگردان جدید در انتهای بلوار امام خمینی خبر داد و گفت: با مسدود شدن این دوربرگردان علاوه بر حل معضل ترافیک شهری بویژه در روزهای پایانی هفته، شاهد حضور تاکسی های دورن شهری و جابجایی مسافران تا انتهای بلوار امام خمینی به سمت جاده هراز خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهاي پيام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا