اجبار زنان به عملیات انتحاری توسط داعش

پایگاه خبری الحدث نیوز، اعلام کرد: فرماندهان داعش جوانان و نوجوانان بالای 12 سال را برای انجام عملیات انتحاری در استان الانبار به کار می گیرد. داعش از طریق نیروهای خود با ترفندهایی آنها را  جذب می کنند و بعد از شستشوی مغزی کامل توسط رهبران فکری داعش برای عملیات تروریستی ارسال می شوند.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: تروریست های داعش این نوجوانان را به خوردن قرص و شراب های ویژه ای وادار کرده و به محل عملیات تروریستی منتقل می کنند. رهبران داعش با تجهیزات ویژه ای به فیلمبرداری و عکس برداری از زنان و دختران به صورت برهنه اقدام کرده و به پخش آنها در مناطق تحت سیطره خود اقدام کرده و اهدافی از این مسئله را دنبال می کنند.

داعشی ها این فیلم و عکس ها را در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داده تا از این طریق آنها را جذب کنند و و عده هایی به آنها در این خصوص می دهند. همچنین زنانی که قربانی این ماجرا می شوند را تهدید می کنند که اگر به خواسته ها ی تروریست ها مانند عملیات تروریستی تن ندهند این فیلم ها و عکس ها را در اختیار فرماندهان ارشد قرار داده تا به بهانه اقدامات خلاف شرع، آنها را مجازات کنند. بسیاری از زنان عراقی در واکنش به این اقدام وقیحانه تروریست ها پلیس و مسئولان امنیتی استان الانبار را در جریان گذاشته اند.

داعش تاکنون بیش از 50 نوجوان را برای انجام عملیات تروریستی و انتحاری در شهرهای هم جوار با مناطق تحت سیطره خود آموزش داده است.

کودکان قربانی فکر تکفیری داعش

مقابله با داعش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا