گروه تروریستی داعش محصول آمریکا و اسرائیل است

mohamad reza madihامام جمعه رودهن گفت: گروه تروریستی و جنایتکار داعش که امروز در حال خونریزی و جنایت وحشیانه علیه مردم مظلوم و بی دفاع عراق و سوریه است محصول مشترک آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب است.

به گزارش تارود، حجت الاسلام و المسلمین “محمدرضا مدیح” درخطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته بخش رودهن که در مسجد حضرت علی بن ابیظالب(ع) این شهر برگزار شد گفت: آمریکا و چند کشور اروپایی به ظاهر اعتلافی درست کردند و درصدد چاره ایی برای از بین بردن داعش هستند که به وضح دروغ می گویند و در صدد فریب افکار جهانیان می باشند.
خطیب جمعه رودهن افزود: این کشوران جنایتکار به بهانه مبارزه با داعش قصد دارند با فریب مردم جهان به سوریه اسلحه و مهمات وارد کنند و آنها را دراختیار گروه تروریستی داعش قرار دهند تا به راحتی بتوانند کشور عراق را بمباران کنند.
حجت الاسلام و المسلمین مدیح با بیان اینکه غرب، ایران را حامی تروریست و شاید خود تروریست می پندارد گفت: ایران را به این اعتلاف دعوت نکردند زیرا به خوبی می دانستند با شرکت ایران اسلامی در این نشست تمامی افکار و نیت شوم آنان نقش بر آب خواهد شد.
امام جمعه رودهن با اشاره به سخنان چند روز گذشته مقام معظم رهبری که خطاب به آمریکا و همپیانانش فرمودند ” ما شما را قبول نداریم و جزء گروه های شما نخواهیم آمد” اظهار داشت:اگر در وقایع سوریه ایران اسلامی ورود پیدا نمی کرد و اگر رودر روی اسرائیل و آمریکا و داعش ایستادگی نمی کرد امروز آثاری از سوریه، عراق ، فلسطین اشغالی و بویژه غزه نبود.
حجت الاسلام و المسلمین مدیح گفت: ایران اسلامی همیشه و همه حال حامی و پشتیبان مسلمانان جهان است و به لطف پروردگار،مردم ،ارتش و روحانیت مشکل کشور عراق و سوریه به طور کامل حل خواهد شد و دیگر هیچ احتیاجی به دخالت آمریکای جنایتکار و دزد در منطقه نیست.
وی همچنین به اهمیت نماز در حکومت اسلامی اشاره کرد وگفت: وقتی حکومت اسلامی به دست صالحان و افراد خداشناس بیفتاد و حکومت بر مسلمین و جامعه اسلامی را بر دست بگریند،نماز را سرلوحه کار خود قرار می دهند که این یک وظیفه است.
خطیب جمعه رودهن با بیان اینکه نماز مایه برکت و رونق حکومت اسلامی است اظهار داشت: نماز برای حکومت اسلامی موجب برکت و رونق و رواج معنوی وبرای منتظران ظهور امام عصر(عج) معنویتی است وصف ناپذیر که هیچ چیز با آن قابل مقایسه نیست.
وی افزود: نماز متعلق به مردم و نور چشم پیغمبر است و اگر در حکومت اسلامی به این فریضه الهی توجه نشود و مردم آن را سبک بشمارند آن حکومت زیاد دوام نمی آورد و از بین خواهد رفت.
امام جمعه رودهن گفت: پیامبر گرامی اسلام فرمودند هر کسی درب خانه را بزند صاحب خانه آن درب را باز می کند که به مانند این است که هرکس نماز بخواند به نوعی درب خانه خدا را زده و هرچه خیر و خوبی بین زمین و عرش الهی است بر او می بارد و وقتی مومن به نماز می ایستاد، فرشته های الهی بر او نازل می شوند و می گویند ای مومن اگر میدانستی در نماز چه خیر و برکتی نهفته هیچگاه آن را ترک و رها نمی کردی و خوشا به حال آنان که در قیامت پرچم نماز به دست دارند.
همچنین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رودهن مریم رحمانی رئیس آموزش و پرورش رودهن بود که در آستانه بازگشایی مدارس نیز سخنانی ایراد نمود.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مردم و مسئولان وظیفه خود را به دانش آموزان ادا نماییم و دانش آموزانی مومن،مذهبی و دانشمند تحویل جامعه دهیم که این مستلزم همکاری و همیاری تمامی همکاران در آموزش و پرورش است که باید در این راستا قدم بردارند.
رئیس آموزش و پرورش رودهن با بیان اینکه از عوامل توسعه کشور تربیت دانش آموزان توان می باشد افزود: منطقه آموزش و پرورش رودهن با بیش از 9 هزار دانش آموزان و 60 مدرسه به حول قوه الهی از اول مهر ماه کار تعلیم و تربیت را آغاز خواهد نمود و امیدواریم سال تحصیلی خوبی برای دانش اموزان رقم بزنیم.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا