رویانیان: منتظر دستور فرمانده کل قوا برای نابودی داعش هستیم

royanainرئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدامات داعش طبق معاهدات بین المللی مصداق بارز جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است، افزود: منتظر دستور فرماندهی کل قوا برای نابودی داعش هستیم.

سردار محمد رویانیان در رابطه با تفاوت عملکرد ویژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای مسلح کشورهای جهان گفت: اجزای تشکیل دهنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر خلاف سایر قوای نظامی کشورهای دیگر، بر پایه اعتقاد راسخ به معاد، عدالت، ایثار، از خود گذشتگی و شهادت طلبی پایه ریزی شده است.

او گفت: به نظر بنده تک تک اعضای خانواده بزرگ نیروهای مسلح کشور نماد و نشان لشکر جنود الهی بر روی کره زمین هستند.

رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بزرگترین سعادت و افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که تحت فرماندهی فرزند خلف و شایسته پیغمبر اسلام یعنی رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله خامنه‌ای هستند، چرا که بزرگترین شرف ما این است که سرباز رهبری و ولایت هستیم.

او گفت: شاخص ترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را صرف نظر از تمامی اقتدار، علم و فن آوری به روز و قدرت برتر نظامی در منطقه، می‌توان روحیه دشمن نابود کن و شهادت طلبی آنها دانست، چرا که اسلام عزیز و مکتب پویای ما بزرگترین سعادت برای انسان را شهادت در راه خدا برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان تحت حاکمیت بلاد اسلامی می‌داند. البته این خانواده‌ها و شهروندان چه مسلمان باشند و یا اقلیت‌های مذهبی برای حکومت اسلامی فرقی ندارد.

سردار رویانیان در رابطه با عملکرد سیاه و وحشیانه گروهک تروریستی داعش در منطقه گفت: آنچه همگان می‌دانیم این است که داعش محصول استکبار و به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است. این گروهک همواره با عملکرد خود سعی دارد وجهه اسلام عزیز را مخدوش کند، لذا این تنها هدف و ماموریت فرزند نامشروع و خلف استکبار جهانی است.

او با ابراز نگرانی عمیق نسبت به افزایش گسترده و سازمان یافته نقض حقوق بشر توسط گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه یاد آور شد: کشتار زنان و کودکان و گروه‌ها و اقلیت‌های مذهبی و نژادی، همچنین قتل عام زندانیان، پاک سازی نژادی و مذهبی و تخریب اماکن مذهبی توسط این گروه تروریستی و دیگر گروه‌های نظامی منتسب به آن بر اساس معاهدات کنواکسیون وین مصداق بارز جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.

رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سرنوشت داعش همانند سایر مزدوران استکبار راهی جز نابودی نخواهد بود، گفت: ملت عراق و سوریه جلوی این تروریست‌های خون آشام ایستادگی کرده‌اند و ما نیروهای مسلح منتظر دستور فرماندهی کل قوا کشور هستیم تا در صورت صلاحدید معظم له با تمام توان وارد عرصه نبرد شویم و در راه مبارزه با این عناصر ضد اسلام و ضد بشریت تحت فرماندهی مقام معظم رهبری جان خود را در این راه پر فیض اعطا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا