هشتمین یادواره شهدای روستای جَورد و ایراء

یادواره شهداء روستای جوردپنجشنبه 20 شهریور ماه هشتمین یادواره شهدای روستای جَورد و ایراء(آردینه) برگزار خواهد شد.

دل خونین ما شقایقی است که داغ شهادت شما را بر خود دارد، 

آیا آن روز نیز خواهد رسید که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت بسراید؟

به گزارش تارود به نقل از وبلاگ مجمع فاطمیون روستای جورد  هشتمین یادواره شهدای روستای جَورد و ایراء(آردینه)، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاه چراغی امام جمعه شهرری، مداح اهل بیت علیه السلام حاج محسن طاهری و شعرخوانی مصطفی صابرخراسانی برگزار می گردد.

 زمان این یادواره فردا  پنجشنبه، 20 شهریور ماه 1393 از ساعت 15 و مسیرهای دسترسی به مکان آن عبارتند از؛ مسیر۱: جاجرود، سدلتیان، بعداز روستای ایراء، روستای جورد، حسینیه جوادالائمه / مسیر۲: رودهن، بلوار شریعتی، روستای جورد، حسینیه جوادالائمه

بخش رودهن در حوزه شهرستان دماوند و استان تهران قرار دارد که از دو شهر رودهن و آبعلی، دهستان‏های مهرآباد، آبعلی و 15 آبادی متعدد تشکیل شده است.

این بخش جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر را در خود گنجانده است که حدود 25 هزار نفر آن در حوزه شهری و مابقی در مناطق روستایی ساکن هستند.

بخش رودهن از شمال با شهرستان آمل در استان مازندران، از شرق با بخش مرکزی شهرستان دماوند، از غرب با بخش مرکزی شهرستان تهران و از جنوب با ارتفاعات و دشت‏های شهرستان ورامین همجوار است.

روستای جورد که در شمال بخش رودهن قرار گرفته با تقدیم 38 شهید در دوران دفاع مقدس و برخورداری از چهره‌‏های برجسته‏‌ای نظیر خانواده پنج شهید «سجادیان» در ردیف مناطق روستایی شهیدپرور کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا