جایگزین «مسکن مهر» چیست؟

13920902000539_PhotoAمدیر عامل سازمان زمین و مسکن کشور گفت: طرح جامع مسکن طی چند روز آینده برای برنامه‌ ریزی تا سال 1405 رونمایی می‌شود.

به گزارش تارود به نقل از خبرگزاری فارس، محمد پژمان صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با تحویل مسکن مهر در خراسان‌رضوی اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تمام موانع مسکن مهر در استان و کشور برطرف شود.

وی افزود: مشکلات زیرساختی مسکن مهر نیز با کمک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو و سایر وزارتخانه‌ها امیدوارم حل شود.

پژمان در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در ارتباط با جایگزینی مسکن مهر گفت: برنامه طرح جامع مسکن طی چند روز آینده رونمایی می‌شود و سرفصل‌های مختلفی دارد که مستلزم تصمیم‌گیری‌های کلان کشور است و به عنوان مثال بانک‌ مرکزی باید در این زمینه مقدار تسهیلات را مشخص کند ولی برنامه‌ریزی ما تا سال 1405 در تمام این سرزمین قطعی است و تعداد واحد مسکونی و واحدهای فرسوده در این طرح مشخص می‌شود و این منازل شامل مسکن‌های شهری و روستای است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای اقشار کم درآمد علاوه بر تسهیلات بانکی کمک‌های مستقیم دولت و نهادهای عمومی و حمایتی باید در این زمینه بسیج شود و بعد از جهت‌گیری‌های دولت برای اینکه تا سال 1405 چه تعداد از این واحدها ساخته شود ما برنامه اجرایی خودمان را به اطلاع مردم می‌رسانیم و اینکه این زمین‌ها به صورت ملکی یا استیجاری در نظر گرفته شده باشد را نیز به اطلاع می‌رسانیم.

پژمان در ارتباط با بافت فرسوده حرم رضوی نیز تصریح کرد: اطراف حرم مربوط به وزارت راه و شهرسازی، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد است و باید در این زمینه با همکاری این طرح را به اتمام رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا