بشار اسد: دولت جدید سوریه باید با رویکرد جدید از بحران عبور کند

image94775بشار اسد پس از مراسم ادای سوگند کابینه جدید سوریه اعلام کرد دولت جدید باید با رویکرد جدید از مشکلات مرحله آینده عبور کند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، کابینه جدید سوریه امروز یکشنبه مقابل بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور سوگند یاد کرد.

بشار اسد در نشست توجیهی دولت جدید سوریه گفت: دولت جدید باید با رویکرد جدید و با پیدا کردن نقاط منفی دور قبلی از مشکلات مرحله آینده عبور کند.

رئیس جمهور سوریه پس از سوگند دولت جدید این کشور گفت: موفقیت کار دولت جدید مرهون جلب اعتماد مردم است. اولین چالش پیش روی دولت که برای شهروندان سوری بسیار حائز اهمیت است، موضوع امنیت و جنگ علیه گروه های تروریستی است که وزارت دفاع و ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح در حال انجام آن هستند.

آقای اسد همچنین تاکید کرد که دولت باید به راه‌ خود برای تضمین ادامه خدمات اساسی و حمایت از بخش‌هایی از جمله بخش کشاورزی، صنعتی و فرهنگی که نقش اساسی در مقاومت سوریه دارند را ادامه دهد.

از سوی دیگر، وائل الحلقی، نخست وزیر سوریه نیز اعلام کرد که دولت جدید وظیفه دارد که نیازهای شهروندان و منافع آنها را تامین کند و علاوه بر آن باید همه مستلزمات مقاومت مردم سوریه از جمله حمایت ارتش و نیروهای مسلح برای مبارزه با تروریسم و بازگشت امنیت به همه اراضی سوریه فراهم شود.

وائل الحلقی نخست وزیر جدید سوریه امروز در حضور بشار اسد سوگند یاد کرد و فعالیت دولت خود را رسما آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا