اعتبار ۳.۲ ميلياردی برای فاز دوم پروژه بلوار بعثت دماوند

شهردار دماوند با اشاره به آغاز هفته دولت، شخصيت و منش شهيدان رجايي و باهنر را بهترين الگو و سرمشق براي خدمتگزاري به جامعه اسلامي خواند و افزود: تقارن هفته دولت با اولين سال فعاليت دولت تدبير و اميد فرصت مناسبي است تا خدمات و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را براي مردم عزيز كه صاحبان اصلي انقلاب هستند تشريح و تبيين كنيم.

81153777-5676984
به گزارش تارود عباس صفري اظهار داشت: يكي از مهم‌ ترين ويژگي‌هاي دولت ارزش مداري و دين مداري است زيرا عزتمندي و اقتدار امروز نظام به بركت خون شهداي انقلاب و نظام بوده و بايد همواره قدردان اين ارزش‌ها باشيم.

شهردار دماوند خاطرنشان كرد: در هر كجا نسيم خدمت وزيدن مي‌گيرد متأثر از كارنامه خادمانه دو دولتمرد شهيد مكتبي شهيدان رجايي و باهنر است.

اين مقام مسوول به پروژه هاي در دست اقدام و قابل افتتاح اين نهاد شهري اشاره كرد و گفت: در طي كمتر از يك سال گذشته به همت شوراي اسلامي شهر دماوند، شاهد آغاز و آماده سازي بسياري از پروژه هاي عمراني و خدماتي هستيم.

صفري اجراي عمليات زيرسازي و آسفالت، لكه گيري، پياده روسازي، فضاسازي، توجه به توسعه گردشگري، توسعه فضاي سبز، تقويت زيرساخت هاي بخش حمل و نقل، تعريض و ساماندهي معابر شهري، ساماندهي حوزه خدمات شهري، تقويت زيرساخت هاي حوزه آتش نشاني و … را از جمله سرفصل هاي در دست اقدام توسط اين نهاد دانست.

وي مهم ترين پروژه عمراني و بهسازي معابر را فاز دوم پروژه بلوار بعثت به طول يك هزار و ۳۰۰ متر دانست و گفت: اين پروژه كه شامل پنج هزار و ۵۰۰ متر طول جدولگذاري و ۲۰ هزار متر مربع زيرسازي و آسفالت مي باشد در مجموع با اعتباري بالغ بر ۳۲ ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني و شهرداري در حال انجام است.

شهردار دماوند به پروژه احداث آبنما و فضاي سبز چشمه اعلاء اشاره كرد و گفت: طي سالهاي اخير با توجه به مطالبه شهروندان و نياز شهر، سايت گردشگري چشمه اعلاء نيازمند بهسازي و ساماندهي بود كه اين مهم در دستور كار قرار گرفت.

اين مقام مسوول بيان كرد: هم اينك عمليات فضاسازي محوطه در ۱۵۰۰ متر مربع شامل احداث آبنما و بركه و انهار و محوطه بازي با اعتباري بالغ بر دو ميليارد ريال انجام شده است.

وي پروژه شهربازي، آسفالت معابر فرعي و اصلي شهر، اصلاح طرح هندسي دو راهي گيلاوند و بلوار بعثت و … را از ديگر پروژه هاي عمراني انجام شده دانست.

صفري هفته دولت را فرصت مناسبي براي بيان دستاوردها و گام‌هاي بلند در عرصه خدمت رساني به شهروندان عنوان كرد و گفت: شهرداري به همت شوراي اسلامي شهر تمامي تلاش خويش را براي توسعه و پويايي منطقه در پيش گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا