کلنگ استخر سرپوشیده آبسرد به زمین زده شد

کلنگ استخر سرپوشیده آبسرد با استانداردهای بین‌ المللی برای برگزاری مسابقات شنای کشوری و جهانی به زمین زده شد.

13930602000752_PhotoFree

شهردار آبسرد عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده شهر آبسرد و در جمع مسئولان شهرستان دماوند و آبسرد این پروژه را از آرزوهای دیرینه مردم و جوانان شهر آبسرد برشمرد و اظهار داشت: به دنبال فضای مناسبی برای احداث این مجموع بودیم.

پرویز قنبری با بیان اینکه فضایی را بالاتر از میدان شهرداری برای این امر در نظر گرفته بودیم، افزود: به دلیل مشکلات قضایی که به وجود آمد و ممکن بود کار طولانی شود و فصل کار را از دست دهیم، این طرح در مکان پیش‌ بینی شده صورت نگرفت.

13930602000753_PhotoFree

وی با بیان اینکه احداث استخر از برنامه‌ های محوری در مجموعه فعالیت‌ های شهرداری به آبسرد حساب می‌آمد، گفت: خوش‌ بختانه این مجموعه در کنار گلخانه شهرداری احداث می‌شود؛ مشاور بسیار باتجربه‌ ای برای طرح این پروژه انتخاب کردیم.

قنبری ادامه داد: اکنون طرح‌ های این پروژه در حال بررسی و مطالعه است و مصمم هستیم با مصالحی که در نظر گرفتیم، بتوانیم از فصول پاییز و زمستان نیز بهترین استفاده را ببریم و اگر مشکلی پیش نیاید، برای 22 بهمن ماه سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، این پروژه را به بهره‌ برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم این استخر به صورت استاندارد احداث شود، تصریح کرد: این استخر در زمینی به مساحت 4 هزار و 400 متر مربع با زیربنای دو هزار متر مربع احداث می‌شود؛ اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند مالکیت زمین را بر عهده داشت، اما با برگزاری نشست‌های متعدد، این زمین به شهرداری واگذار شد.

13930602000755_PhotoFree

شهردار آبسرد با بیان اینکه این استخر سرپوشیده دو طبقه است، بیان داشت: یک طبقه با زیربنای یک هزار و 750 متر مربع شامل استخر، تریا، فضایی برای کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار در نظر گرفته و در دیگر طبقه آن، مجموعه ورزشی بدن‌ سازی پیش‌بینی شده است.

قنبری افزود: این استخر طوری طراحی می‌شود که از آن می‌توان برای مسابقات استانی، کشوری و حتی جهانی استفاده کرد؛ همچنین در روزهای مختلف، بانوان و آقایان می‌توانند از استخر استفاده کنند و به نظر می‌رسد پروژه سود دهی باشد که قطعا مورد اقبال جوانان آبسردی قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا