نوشت‌افزارهای «بابا پنجعلی» و «ببر مازندران»

روز گذشته از یکصد طرح و تصاویر جدید نوشت‌افزار اسلامی _ ایرانی همانند تصاویری از شخصیت‌های تلویزیونی «پایتخت»، «سنجد» و «ثنا و ثمین» در مجموعه سرچشمه رونمایی شد.

 

سعید حسینی، مدیر مؤسسه «روشنا» و مدیر مجمع مراکز نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی می‌گوید: آینده ایران اسلامی در گرو رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان این سرزمین است از این رو تولید محصولاتی که مروج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی باشد، از ضروریات این حوزه است و یکی از مهمترین این محصولات نوشت‌افزار دانش‌آموزان است.

 

به گفته وی، مجموعه «روشنا» در سایه تجربیات سال‌های گذشته و نیز با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای طراحی و تولید، نوشت‌افزارهایی با طرح‌های متنوع تولید و عرضه کرده است که خلق کاراکترها و شخصیت‌های بومی و همسو با ذائقه تنوع طلب کودکان ایران زمین و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شخصیت‌های ملی و مذهبی، فیلم‌ها و سریال‌های پر طرفدار و توجه به کیفیت قابل قبول محصولات از جمله گام‌های موثر روشنا در این زمینه بوده است.

 

حسینی ادامه می‌دهد: از تصاویر و کاراکترهای جدیدی که امسال برای آغاز سال تحصیلی 93_94 برنامه‌ریزی شده است، می‌توان به «پارسا» در 15 طرح، «بچه‌های ایران»، «مختار»، «شهدا»، «نقوش اسلامی _ ایرانی»، «قهرمانان»، «شخصیت‌های ملی» همانند «ستارخان»، «باقرخان»، «آرش کمانگیر» و«رستم»، اشاره کرد.

 

در ذیل برخی از تصاویر و کاراکترهای کارتونی از نظرتان می‌گذرد:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا