واگذاری استقلال و پرسپولیس در پائیز

واگذاری استقلال و پرسپولیسرئیس سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سه ماهه سوم امسال خبر داد.

به گزارش تارود، حسینی در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: باید بدهی‌ها و دارایی‌های این دو باشگاه به روزرسانی شود و دارایی‌های خالص آنها مشخص شود. فرایندهای مالی برای 31 خرداد 92 تا 31 تیرماه 93 نهایی شده است و صورت‌های مربوط به ۱۴ ماه قبل تأیید نشده و هنوز مجمع عمومی دو باشگاه صورت‌های مالی جدید را دراختیار ما قرار نداده اند.

وی ادامه داد: سازمان حسابرسی برای باشگاه بازرس و حسابرس قانونی تعیین کرده و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نامه زده‌اند که آمادگی دارند تا حسابرسی یک سال قبل انجام شود. صحبت‌های امیررضا خادم غیردقیق است، البته من حساسیت‌های ایشان را متوجه می‌شوم.

پوری‌حسینی در مورد زمان خصوصی‌شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه بدهی زیادی دارند، البته با واگذاری دو ورزشگاه مرغوبکار و درفشی‌فر انتظار داریم بدهی‌های آنها کم و منفی شود، با این حال برند این دو باشگاه آنقدر ارزشمند است که بدهی‌ها را می‌پوشاند. قیمت برند این دو باشگاه بالای 100 میلیارد تومان است و این دو باشگاه با ورزشگاه یا بی‌ورزشگاه برای واگذاری‌شان آپشن‌های مختلفی دارند مثل واگذاری 80 درصد یا 100 درصد، به عقیده من مذاکره شیرینی در ارتباط با این دو باشگاه خواهیم داشت.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی افزود: دولت محترم و وزارت ورزش مصمم هستند که این دو باشگاه امسال خصوصی شوند و برآورد من این است که این اتقاق در سه ماهه سوم امسال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا