برائت کارخانه های لبنی از روغن پالم+سند

یکی از شرکت های لبنیاتی با ارسال گسترده پیامک به خطوط تلفن همراه مدعی شده که در محصولات خود از روغن پالم استفاده نکرده است.

استفاده کنندگان از روغن پالم

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا در شرایطی که همچنان ابهامات و تناقضات ” استفاده از روغن پالم در شیر و فرآورده‌های آن” وجود دارد، برخی از برندهای معتبر لبنی از این شرایط استفاده کرده و از راه‌های گوناگون همچون ارسال پیامک به مردم وارد تبلیغات شده‌اند که ” محصولاتشان، تازه، سالم و بدون روغن پالم است”.

یکی از شرکت های لبنیاتی با ارسال گسترده پیامک به خطوط تلفن همراه مدعی شده که در محصولات خود از روغن پالم استفاده نکرده است.

همچنین این شرکت لبنیاتی که جز بزرگترین تولید کننده فرآورده های لبنی است در بخشی از پیام خود به مشتریان این اطمینان را داده که در محصولات خود از چنین روغنی استفاده نکرده و نخواهد کرد و محصولاتش در سلامت کامل است.

پیش از این نیز مدیر عامل شیر پاستوریزه پگاه تهران با صراحت بیان کرد که ما به هیچ وجه از این ماده در تولیدات خود استفاده نمی کنیم و در اصل با توجه به چربی مازاد به دست آمده از محصولات خود که در این سال بالغ بر ۳۰۰ تن بوده است نیازی به استفاده از پالم را نداریم.

به هرحال باید گفت سازمان استاندارد باید تاییدکننده سلامت محصولات بهداشتی و رعایت شرایط درست در تولید محصول سالم باشد، و ابعاد پنهان این موضوع باید از سوی این سازمان روشن شود چراکه مردم به اعتبار اطمینان به سازمان استاندارد این محصولات را مصرف می‌کنند. از سوی دیگر با توجه به اینکه شیر و لبنیات محصولات استراتژیک هستند و جایگاه ویژه‌ای در سبد غذایی خانواده ها دارند باید وضعیت سلامت و بهداشت تولیدشان مشخص و برندهای متخلف معرفی شوند تا سلامت مردم به خطر نیوفتد و دیگر تولیدکنندگان هم با آتش متخلفان نسوزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا