تنفس مصنوعی اپوزیسیون به تکفیری ها

درحالی که گروهک تروریستی داعش نتوانسته است در منطقه توفیقاتی را بدست بیاورد رسانه های اپوزیسیون سعی در زنده کردن این گروهک تروریستی دارند.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، بیش از یک ماه است که داعش وارد عراق شده است که در ابتدای ورود این گروهک تروریستی وابسته به اسرائیل، به عراق پیروزی هایی را به دست آورد.

هرچند این پیروزی های داعش نتیجه توطئه های داخلی و برخی از کارشکنی های نیروهای وابسته به رژیم بعثی در عراق بود، اما ارتش عراق توانست به خوبی از پس نیروهای داعشی بربیاید و در حال حاضر به غیر از چند محله کوچک در برخی از شهرها که وابسته به رژیم بعثی عراق است کنترل بیش از 90درصد عراق در دستان ارتش این کشور است.

کارشناسان معتقد بودند که شکست های پی در پی این گروهک تکفیری در سوریه باعث شد تا باقیمانده این گروهک به سمت عراق سرازیر شود و در حال حاضر در سوریه تنها در قسمت های مرزی سوریه با ترکیه این گروه با کمک کشور ترکیه به صورت پراکنده گاه‌گاهی برخی از اقدامات را انجام می‌دهد.

با این حال رسانه‌های اپوزیسیون که از ابتدا به دنبال بزرگ نمایی حملات و اقدامات این گروه تروریستی بودند هنوز هم به عنوان یک حامی به تبلیغ اقدامات این گروهک تروریستی می‌پردازند.

این رسانه ها با تیتر کردن اقداماتی خلاف واقع از این گروهک به دنبال ایجاد رعب و وحشت و همچنین در سایه قرار دادن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا