سردار نجاری: ماهیت رژیم جعلی آشکار است

ghods 055همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور مردم روزه دار آبسرد و همچنین مردم روستاهای بیدک، اهران، وادان، زان و.. برگزار شد و آنان نیز با مشت های گره کرده و یک صدا به حمایت مظلومان فلسطین و غزه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در طی مسیر راهپیمایی که از پایگاه بسیج شهر آغاز و به مصلای نماز جمعه ختم شد، هر قدم به خیل جمعیت افزوده می گشت و مردم نیز با سردادن شعارهایˈ هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلامˈ، ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسرائیلˈ انزجار خویش را نسبت به اقدامات اخیر اسرائیل نشان دادند.

سردار ˈحاج عباس حاجی نجاریˈ تحلیلگر سیاسی کشور در این راهپیمایی به افشاگری های سیاست های دولت جعلی اسرائیل پرداخت و اظهار کرد: 66 سال از تشکیل رژیم جعلی صهیونیست در سرزمین قدس می گذرد اما امروزه بیش از هر زمان دیگر توطئه های این نظام برای جهانیان روشن شده است.

وی افزود: سالهاست نظام سلطه با درگیر نمودن جهان اسلام و ایجاد اختلاف و شکاف در بین امت اسلامی، دین مبین اسلام را صحنه اهداف شوم خود قرار داده است.

حاجی نجاری بااشاره به کشتارهای اخیر زنان و کودکان در نوار غزه، خاطر نشان ساخت: البته این روزها کارنامه سیاه اسرائیل منطق هوشمندانه امام راحل(ره) را بیش از پیش روشن ساخته است زیرا این حوادث نشان از نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

این تحلیلگر سیاسی به وقایع قبل ازجنگ جهانی دوم پرداخت و بیان کرد: قبل ازجنگ جهانی دوم، جهان اسلام آماج اهداف نظام استکبار بود و با پایان یافتن این جنگ ضمن نگرانی از گسترش اسلام، هسته اولیه این نظام جعلی و نامشروع در بیت المقدس بنا نهاده شد و در پی آن نیز با ایجاد فشارها و فتنه گری ها در جهان اسلام به دنبال فرسایش قدرت اسلام بودند ولی نتوانستند.

حاجی نجاری درادامه گفت: مستکبران از ابتدا آرمان تسلط نیل تا فرات را در سر می پروراندند اما امروزه شاهد آن هستیم که چگونه در مقابل مقاومت ملت های مسلمان جهان زانو زده و به جان زنان و فرزندان افتاده است.

این تحلیلگر سیاسی ضمن اشاره به سخنان تاریخی امام خمینی(ره) در خصوص روز قدس در 35 سال پیش اظهار کرد: امام راحل بامنطق روشنگر خویش موضوع قدس را از یک بحث ناسیونالیستی و قومی به یک موضوع جهانی تبدیل کرد و امروز می توان عمق اندیشه های رهبر کبیر انقلاب را به عینه دید.

لازم به ذکر است در پایان مراسم بعد از به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل جهت اقامه نماز جمعه، نمازگزاران درمسجد ولیعصر(عج) تجمع کرده و با قرائت قطعنامه سراسری روز قدس سال 1393 با آرمان های ولایت و امامت بیعت کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا