واگذاری مدیریت آب شرب کردر و بیدک به آبفای کیلان

akbar mardaniمدیریت آب شرب محله کردر و روستای بیدک برای رفع بحران کمبود آب به مدیریت آبفای کیلان تحویل شد.

به گزارش تارود، معاون امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند امروز در حاشیه نشست رفع مشکلات آب شرب منطقه کیلان در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری دماوند اظهار داشت: مدت زیادی است که روستای کردر به شهر کیلان ملحق شده و جزو یکی از محلات آن به حساب می‌آید.

اکبر مردانی با بیان اینکه تأسیسات آب شرب منطقه همچنان روستایی است، افزود: جداسازی تأسیسات آب شرب بسیار مشکل و پرهزینه است که در این نشست، تصمیم گرفته شد تا مدیریت آب این محل که بر عهده آب روستایی بوده، به آبفای شهر کیلان تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: همچنین روستای بیدک که در مسیر خط انتقال آب کیلان از شهر آبسرد قرار دارد، با امضای تفاهم‌ نامه‌ ای از سوی فرماندار دماوند و مدیران عامل آبفای روستایی و شهری به شرکت آب و فاضلاب کیلان ملحق شد.

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار دماوند با بیان اینکه این موضوع مشکلات بسیاری را برای مردم اهالی کردر و حومه آن به وجود آورده بود، گفت: امیدواریم با تغییرات صورت گرفته، مشکلات بحران آب در منطقه کیلان رفع شود.

مردانی ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد تا برای حل موقت بحران آب، آبفای شهر کیلان به همراه شورای اسلامی و شهرداری کیلان تا آخر فصل تابستان، آب محله کردر و روستای بیدک را تأمین کند و در فصل‌های بعدی مشکلاتی که وجود دارد، به طور جدی پیگیری شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا