تل‌آویو کشته شدن ۷ نظامی خود را تائید کرد

آخرین تحولات غزهروز پانزدهم تجاوز ارتش صهیونیستی به باریکه غزه در حالی شروع شد که تل‌آویو کشته شدن ۷ نظامی ارتش را تأیید کرد. همچنین تلاش برخی کشورها در قاهره برای آتش بس، از امروز به طور جدی شروع خواهد شد.

نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه (17 تیر) تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد، با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» رو به رو شد.

خبرهای روز چهاردهم «دفاع غزه» را در اینجـا می‌توانید، دنبال کنید.

جدیدترین اخبار سه شنبه، روز پانزدهم «دفاع غزه» در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی:

(برای دسترسی به جزئیات خبر، روی ساعت خبر کلیک کنید)

03:07 وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اتباع خود را از سفر به فلسطین اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه منع کرد.

02:15 وزیر خارجه آمریکا که به قاهره سفر کرده، روز دوشنبه پس از دیدار با دبیر کل سازمان ملل، اقدامات ارتش رژیم‌صهیونیستی در نوار غزه را که تاکنون به شهادت بیش از 500 فلسطینی منجر شده، دفاع «مشروع» از خود خواند.

00:53 یک مقام ارشد آمریکایی که «جان کری» را در سفر به قاهره همراهی می‌کند، به شبکه «ای‌بی‌سی» گفته است که با توجه به پیچیدگی‌های پیش‌رو، ممکن است روند دستیابی به توافق برای آتش‌بس در غزه، چند روز طول بکشد.

00:47 پی در نفوذ نیروهای مقاومت، ارتش رژیم‌صهیونیستی با اعلام «وضعیت امنیتی» در منطقه «نخال اوز» واقع در حومه شمالی نوار غزه، تردد در این منطقه را ممنوع و به شهرک‌نشینان ساکن توصیه کرده از خانه‌های خود خارج نشوند.

00:26 «صلاح زواوی» سفیر فلسطین در تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه اقدامات مجاهدان و رزمندگان فلسطینی در غزه مایه مباهات و افتخار فلسطین و مسلمانان هستند، گفت: «جنگ فعلی غزه یکی از مراحل نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.»

00:05 سازمان عفو بین‌الملل روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار تحقیقات در مورد حملات رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه و «جنایت جنگی احتمالی» این رژیم شد.

23:41 وزرات بهداشت غزه روز دوشنبه اعلام کرد حملات جدید رژیم‌صهیونیستی به این منطقه چندین کشته و زخمی بر جای گذاشته و آمار شهدا را به 572 نفر رسانده است.

22:05    پیشنهاد لیبرمن برای ترور «خالد مشعل»

21:21   دولت ترکیه 3 روز عزای عمومی اعلام کرد

21:19   هاآرتص مرگ 7 نظامی صهیونیست را تائید کرد

20:19   گردان القسام از کشته شدن 10 نظامی صهیونیست خبر داد

20:11   المیادین: نماینده ابومازن با پیش‌نویس توافقنامه آتش‌بس به مصر می‌رود

20:01   تعداد شهدای حمله ارتش صهیونیستی به غزه تا بدین لحظه به 543 نفر رسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930430001409#sthash.mCtDSXS6.dpuf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا