برپایی راهپیمایی روز قدس در چهار شهر دماوند

روز قدس در دماوند

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای دماوند، رودهن، کیلان و آبسرد و با حضور مشاور وزیر امور خارجه در دماوند برگزار می‌شود.

به گزارش تارود،  نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری دماوند با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست بر حضور حداکثری مردم شهرستان دماوند برای حمایت از مردم فلسطین، در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان تأکید شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دماوند از ساعت 11 صبح از میدان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و تا مصلای نماز جمعه این شهر ادامه دارد و سخنران این راهپیمایی منوچهر محمدی مشاور وزیر امور خارجه خواهد بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای دیگری نظیر آبسرد، کیلان، رودهن نیز برگزار می‌شود و مسئولان شهری در نشست‌ های داخلی خود مسیر راهپیمایی شهرها را مشخص می‌کنند.

در این نشست تصویب شد تا شهرداری‌‌ها و بخشداری‌ها وسیله ایاب و ذهاب مردم روستاهای اطراف را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تأمین کنند و همچنین تبلیغات‌ های میدانی در شهرستان دماوند صورت گیرد.

این روز‌ها شاهد جنایت‌ های وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین هستیم که بمب‌های پی‌ در پی ‌افطار و سحری مردم روزه‌ دار آن کشور شده است.

رسانه‌ های مختلف بارها کشته شدن کودکان مظلوم را به تصویر کشیدند و مشاهده کردیم که نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با مردم روزه‌دار فلسطینی چه کردند.

با توجه به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نزدیک است و این روز بهترین فرصت برای حمایت همه جانبه ملت مسلمان جهان اسلام از مردم بی‌ گناه و مظلوم فلسطین است، باید این فرصت را مغتنم بدانیم.

*تاکید فرمانداردماوند به برگزاری باشکوه روز قدس وحمایت ازمردم مظلوم غزه

فرماندار دماوند با تاکید به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و آواره غزه در فلسطین گفت: روز قدس باید به عنوان روز مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی و حمایت از ملت های آزاده و مستضعف جهان، بویژه مردم ستمدیده فلسطین، با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

ناصر محمودی فرد روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ادارات این شهرستان با هدف هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، خط حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به عنوان سرمایه ای عظیم و سرنوشت ساز در اختیار نسل های حق طلب و آزادی خواه جامعه بشریت قرار دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به روز قدس به عنوان روز تاریخی و سرنوشت ساز، ازمردم شهرستان خواست، دراین حرکت ملی و به یاد ماندنی همچون سیل خروشان حضور داشته باشند و جنایت های صهیونیستها علیه مردم بی دفاع غزه و همچنین اتفاق ها و ناامنی های منطقه و جهان اسلام به ویژه در روزهای اخیر به دست گروهک تروریستی داعش را محکوم کنند.

فرماندار دماوند گفت: روز قدس روز مهمی برای جهان اسلام است که توانست بسیاری از نقشه های شوم صهیونیستها و متحدان آنان را نقش برآب کند و لازم است با پیش بینی برنامه های ویژه و حضور پرشور این سنت دیرینه را حفظ کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا