نمایشگاه قرآن و عترت در آبسرد برپا می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری ادارات این شهرستان نمایشگاه قرآن و عترت در بوستان الغدیر آبسرد برپا می‌شود.

محمود مقدم اداره ارشاد دماوند

به گزارش تارود، محمود پوردیوان‌ بیگی‌ مقدم با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در بوستان الغدیر شهر آبسرد اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان در آبسرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری دفتر امام جمعه آبسرد، شهرداری و شورای اسلامی آبسرد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز دماوند و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند برپا می‏‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه برنامه‌ های مختلفی در این نمایشگاه اجرا می‌شود، اضافه کرد: غرفه‌ های کتاب، نرم‏‌افزار، علمی، کودک و نوجوان و مشاوره‌های دینی از جمله‌ برنامه‌ های این نمایشگاه است.

پوردیوان‌ بیگی‌ مقدم اضافه کرد: ‌همچنین شبیه‌ خوانی در شب‌ های قدر و شبی با قرآن با حضور قاریان ممتاز بین‌ المللی از جمله ویژه ‏‌برنامه‌های این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه برنامه دیگری در رابطه با تجلیل از خادمان قرآنی شهرستان دماوند اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه 10 تا 15 نفر از خادمان قرآنی منتخب شهرستان دماوند دعوت شده و از آن‌ها تجلیل می‏‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه غرفه‌ ای برای ارائه مدرک قرآنی پیش‌بینی شده است، افزود: در این غرفه آزمون قرآنی گرفته و پس از قبولی در آزمون، مدرک ارائه می‌شود.

پوردیوان‌ بیگی‌ مقدم خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه تا سوم مرداد‌ ماه یعنی آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و اجرای مجموعه برنامه‌های نمایشگاه از ساعت 14 آغاز می‏‌شود و تا ساعت 23 دایر است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ های مشاوره‌ های دینی و غرفه‌ های کودک و نوجوان از ساعت 19 تا 23 اجرا می‏‌شود و از تمام علاقه‌ مندان دعوت می‌شود تا در این نمایشگاه پربرکت قرآنی حضور پیدا کنند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا