مددجویان شهر کیلان، میهمان سفره الهی شدند

مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان دماوند در شهر کیلان، شب گذشته در محفلی صمیمی و دوستانه میهمان سفره الهی در این ماه عزیز بودند و همچون سالهای قبل از برکات این سفره معنوی به همت خیرین منطقه بهره مند شدند.

81229492-5809608

به گزارش تارود، رییس اداره بهزیستی شهرستان دماوند شامگاه دوشنبه در حاشیه برپایی سفره افطار مددجویان این شهرستان به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان پر از رحمت و برکت است و مردم نیز پرشور تر از سنوات گذشته خود را برای این ماه بزرگ آماده می کنند.

ˈمحمود حسین آبادیˈ با اشاره به احادیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) در خصوص برپایی ضیافت افطاری، اظهار کرد: برپایی سفره افطار یکی از اقدامات نیکو و پسندیده و سنتی حسنه در میان مسلمانان است بطوری که هر فردی با داشتن بضاعت مالی میتواند این فرصت را غنیمت شمرده و برای دیگر مسلمانان سفره افطار برپا کند.

وی به برپایی این ضیافت با حضور جامعه هدف بهزیستی شهر کیلان اشاره و خاطرنشان کرد: هرساله در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان، مراسم ضیافت افطار با حضور جامعه هدف بهزیستی و مددجویان تحت پوشش در مجتمع های خدماتی این نهاد برپا می شود.

حسین آبادی گفت: به همت خیرین منطقه در سال 93 توانستیم برای یکهزار و 560خانوار تحت پوشش بهزیستی سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و سه مراسم افطاری در مجتمع های شهید مطهری شهر کیلان، شهید فیاض بخش شهر آبسرد و مجتمع خدمات بهزیستی حورا شهر رودهن برگزار نماییم.

رییس اداره بهزیستی شهرستان دماوند به وضعیت مددجویان تحت پوشش مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان اشاره کرد و گفت: این مرکز زیر شاخه ای از مجموعه امور بهزیستی شهرستان دماوند است که در بخش های دفتر زنان، مهد کودک و فنی و حرفه ای فعالیت دارد و خانواده های تحت پوشش در حوزه توانبخشی و حمایتی نیز در این مجتمع دارای پرونده هستند و به تمامی امور آنان رسیدگی می شود.

لازم به ذکر است، این مراسم که در مجتمع شهید مطهری کیلان برگزار شد، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، امام جماعت شهر کیلان، شهردار و رییس شورای اسلامی این شهر و دیگر مسوولان حضور داشتند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا