برخورد جدی با تخلفات عمرانی در شهرداری رودهن

شهردار رودهن گفت :تحول در بخش پلیس ساختمان شهرداری رودهن مقدمه ای برای افزایش دامنه نظارت برmehrdad hanifi فعالیت های عمرانی و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز است .

به گزارش تارود، مهرداد حنیفی در مورد وضعیت سیستم حمل و نقل در این منطقه گفت :شهرداری رودهن در بخش ساماندهی به سیستم حمل و نقل و رفع گره ترافیکی ایجاد پارکبان و احداث پارکینگ و از سوی دیگر پارک ماشین ها به شکل افقی را در حاشیه مسیر های اصلی این شهر در دستور کار دارد.

شهردار رودهن با اشاره به طراحی راههای دسترسی محلی به خیابانهای اصلی را طرحی در دست مطالعه به منظور کاهش بارترافیکی در رودهن خواند و تصریح کرد : افق شهرداری رودهن در بحث حمل و نقل بازگشایی گره ترافیکی منطقه با ابزار نگاه درست و کارشناسی است .

حنیفی در پاسخ به سئوالی پیرامون ساخت و ساز های غیر مجاز در رودهن و نقش شهرداری در کنترل تخلفات عمرانی در منطقه ، اضافه کرد : بخش عمده ای از ساخت و ساز های غیر مجاز با برخورداری از شکلی گسترده در شهر رودهن با برخورداری از قدمتی طولانی به گذشته و مدیریت های سابق برمی گردد .

شهردار رودهن در ادامه این مطلب افزود : شهرداری رودهن با همکاری و تعامل با شورای اسلامی دوره چهارم با طرح و اجرای برنامه های نظارتی قوی در حد توان جلوی ادامه رشد ساخت و ساز های غیر مجاز را در منطقه گرفته است .

حنیفی در پایان خاطر نشان کرد : زمانی که بنده مسئولیت را قبول کردم ساختار پلیس ساختمان در شهرداری رودهن تغییر کرد و با تلاش مضاعف و رساندن تخریب و برخورد با اینگونه فعالیت های غیر قانونی عمرانی به مرز 80 درصد و معرفی متخلفین به کمیسیون ماده 100 آمار خوبی را در این رابطه ارائه خواهیم کرد.

شایان ذکر است کهن شهر رودهن با 40 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شرق استان تهران واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا