تیم کشتی رودهن به لیگ دسته یک استان تهران راه یافت

dsc005xyxبخشدار رودهن و جمعی از مسئولان شهری از اداره ورزش و جوانان بخش رودهن و همچنین تمرینات تیم های کشتی و فوتبال این شهر بازدید نمود.

به گزارش تارود، در این مراسم بخشدار رودهن با حضور بر تمرینات تیم کشتی که در محل خانه کشتی رودهن برگزار شد گفت: اگر از سنین پایه برای کشتی کار شود، نتیجه مطلوبتری حاصل می‌شود و باید در این رستا برنامه ریزی صحیح صورت گیرد.

رضا طاهرخانی ورزش کشتی را ورزش پهلوانان و جوانمردان توصیف کرد و گفت: این ورزش و قهرمانی و موفقیت در آن نباید موجب غرور جوانان ما شود بلکه باید از شکست ها و پیروزی های آن درس گرفت.

وی اظهار داشت: رودهن از دیرباز مهد کشتی شرق استان تهران بوده و هست ولی باید به تقویت زیرساخت های آن کمک نمود تا تیم های کشتی در تمامی رده های سنی بیش از پیش موفق باشند و بتوانند به درجات استانی، کشوری و جهانی درست یابند.

بخشدار رودهن گفت: جای بسی خوشحالی است که تیم کشتی رودهن به لیگ دسته یک استان تهران راه پیدا کرده است ولی مسئولان اداره ورزش و جوانان و مربیان کشتی این را بدانند که تازه اول راه هستند و باید با برگزاری تمرینات منظم و اردوهای مختلف نسبت به تقویت تیم تلاش کنند تا در مسابقات لیگ استان به موفقیت دست پیدا کنیم.

در ادامه بخشدار رودهن از تمرینان صبح مدرسه فوتبال رودهن و تمرینات عصر تیم پیشکسوتان رودهن بازدید نمود و از نردیک در جریان تمرینات آنان قرار گرفت.

در بازدید از تمرینات تیم های پایه و پیشکسوتان فوتبال، بخشدار رودهن از مسئولان شهری خواست تا هر چه سریعتر نسبت به احداث سرویس بهداشتی مناسب ورزشگاه شهدای رودهن اقدام نمایند تا ورزشکاران و مهمانانی که جهت مسابقه به رودهن سفر می کنند در رفاه و آسایش کامل باشند.

در این مراسم اکبر ارشدی رئیس شورای شهر، کوروش حنیفی عضو شورای شهر، مهرداد حنیفی شهردار رودهن و علی رضا عسگری عضو شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن حضور داشتند.

انتهای پیام/م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا