بازدید مسئولین از روند اصلاح شبکه آب کیلان

abfaye kilanدر پی افتتاح دفتر ارتباطات مردمی در امور آبفای شهر کیلان و رسیدگی به مشکلات مردم این شهر  نماینده مردم شهرهای دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی از پروژه اصلاح شبکه آب شهر کیلان بازدید کرد.

به گزارش تارود، حمیدرضا مشهدی عباسی طی بازدید فوق واستماع گزارش ارائه شده از سوی مهندس امیری  مدیر آبفای کیلان،  در خصوص پیشرفت پروژه اصلاح شبکه آب  این شهر ضمن قدردانی از خدمات رسانی مطلوب شرکت آب و فاضلاب در راستای تامین و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، از مهندس صفدری مدیرعامل آبفای شرق به جهت اقدامات زیربنایی صورت گرفته و پیگیری رفع مشکلات آبرسانی به هفت شهر تحت پوشش نمایندگی خود تشکر کرد.

وی همچنین ضمن اشاره به کمبود منابع آب، توجه بیشتر شهروندان منطقه را نسبت به امر مهم صرفه جویی در مصرف آب مورد تاکید قرار داد.

به گزارش تارود شهر کیلان از چندین شهرهایی است که فصل تابستان در سال‌های گذشته، با مشکلات قطعی و کمبود آب شرب مواجه بود و مشترکان رنج‌ های زیادی را در این زمینه می‌بردند.

برداشت آب‌های غیرمجاز، شکستگی‌ ها و قرار گرفتن شبکه توزیع آب در املاک شخصی از جمله مهم‌ ترین مشکلات آب شرب در این منطقه است.

آبفای کیلان در راستای رفع این مشکل در کیلان در سال 93، پروژه های مختلفی را برنامه ریزی نموده است که از جمله آن رساندن آب به ارتفاعات شهر کیلان از طریق لوله گذاری خیابان شهید مطهری محله کوهان و تعویض 9 کیلومتر از خط لوله آب شرب کیلان است که بخشی از آن در ملک اشخاص واقع شده است و بخشی از آن از رودخانه می گذرد.

آبفای کیلان از سال گذشته اقدام به تعویض و ایجاد مسیر جدید برای این خط لوله برای خروج از ملک شخصی افراد نموده است که برای اصلاح این 9 کیلومتر خط لوله، نیاز به 13 کیلومتر لوله گذاری جدید بوده است که 4 کیلومتر آن انجام وهمچنین 800 متر آن به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است در بازدید یاد شده تمامی مسولان شهری، جمعی از خانواده شهدا و اهالی شهر کیلان حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا