میزبانی دختران مجتمع حورا رودهن از پاکدشتی ها

در ماه مهمانی خدا دختران مجتمع حورا رودهن، میزبان مرکز شبه‌خانواده شهید شیرازی شهرستان پاکدشت شدند.

محمود حسین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار تارود ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان که تجلی دل‌های پاک خداوند است اظهار داشت: فرزندان مرکز شبه‌خانواده دخترانه حورا در رودهن، میزبان 23 نفر از هم‌دلان خود و سه نفر از مربیان مرکز شبه‌خانواده شهید شیرازی شهرستان پاکدشت بودند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند  با بیان اینکه این میهمانی طی مدت دو روز صورت گرفت، افزود: میهمانان پاکدشتی از مکان‌های دیدنی شهرستان دماوند همچون شهر کیلان، چشمه اعلاء، روستای زان، شهر آبعلی، مجموعه فرهنگی خانه معلم بازدید کردند و از یک اردوی تفریحی، توأم با نشاط و شادابی بهره‌مند شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه این دید و بازدید برای ایجاد ارتباط، تعامل بیشتر و عمیق بین فرزندان هر دو مرکز انجام شد، تصریح کرد: کودکان در ماه پرفضیلت رمضان به دوستی و انس با خداوند متعال می‌روند و این اردو سبب شادی ماندگار در ذهن آن‌ها شد واین روزها را در دفتر خاطرات خود به یادگار می‌سپارند.

حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: این برنامه برای 36 نفر از فرزندان شبه‌خانواده دو مرکز و با هدف ایجاد ارتباط، تعامل بیشتر، ایجاد روحیه تعاون و همدلی بین فرزندان دو مرکز صورت گرفت.

وی اضافه کرد: مسئولانی همچون شهردار کیلان و خیرانی که در عرصه خدمت‌رسانی به بندگان خداوند گام‌های عظیمی را برمی‌دارند، موجب پل ارتباطی بین آن‌ها شدند و در برگزاری این برنامه کمک کردند.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا