آیت الله جوادی آملی: داعش یک خطر بزرگ برای کشورهای اسلامی است/ اختلاف شیعه و سنی بهانه ای برای خونریزی

آیت الله جوادی آملی در دیدار با سردار نصیری

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران و هیئت همراه با حضور در منزل آیت الله جوادی آملی ضمن بهرمندی از فرمایشات این مفسر بزرگ قرآن، نماز ظهر و عصر را به امامت ایشان در مسجد قائم آل محمد (ص) دماوند اقامه نمودند.

به گزارش تارود به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)؛ آیت الله جوادی آملی در دیدار فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران به خطر داعش و گروه های تکفیری برای عراق و منطقه اشاره کرده و نسبت به سوء استفاده استکبار و غرب از جهل این گروه ها هشدار دادند.

معظم له با تاکید بر این که تنها مرجعي که مي‌تواند راه را نشان بدهد مرجع علمي است، اظهار داشتند: منشأ کارهای این گروه تکفیری داعش که اين‌طور در عراق، به جز مردم بیگناه، اعتاب مقدسه را نیز تهديد کردند و اگر از دستشان بر بيايد حرم مطهر سيّدالشهداء، حرم مطهر اميرالمؤمنين(ع) را هم ويران مي‌کنند، نبود علم است.

حضرت آیت الله جوادی آملی ادامه دادند: وقتي علم نباشد، معرفت نباشد، تشخيص صحيح نباشد بيگانه از اين افراد جاهل سوء استفاده مي‌کند، اينها را به بهانه شیعه و سنی، به جان يکديگر انداخته و خونریزی راه‌ مي‌ اندازد، و این در حالی است که شيعه و سنّي ساليان متمادي در ايران و عراق با هم زندگي مي‌کردند بدون این که روي يکديگر شمشير و اسلحه بکشند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان با اظهار امیدواری به تطهیر جامعه اسلامی از خطر تکفیری ها و سلفی ها، بیان داشتند: این گروه تکفیری داعش یک خطر سنگین برای تمامی کشورهای اسلامی است، اميدواريم ذات اقدس الهي آن عقل و درايت را به جامعه اسلامي عطا کند که اين خطر تکفيري‌ها، خطر سلفي‌ها و این خونريزي‌هاي بي‌جا که در اثر جهالت اينها از يک سو و سوء استفاده از جهل اينها به وسيله استکبار و صهيونيسم از سوي ديگر دارد ، بوجود آمده و اين‌طور فاجعه به بار مي‌آورد، کلاً تطهير بشود و رخت بربندد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا