فرماندار دماوند: رأی مردم تأثیرگذار است

با حضور فرماندار شهرستان دماوند، مشاور استاندار ومدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران، امامان جمعه شهرهای دماوند و آبسرد و مدیران دستگاه های دولتی و نهادهای اجرایی شهرستان دماوند جلسه شورای اداری این شهرستان در فرمانداری دماوند برگزار شد.

13930325000844_PhotoFree

به گزارش تارود، فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هفته سربازان گمنان امام زمان و سالروز انتخابات 24 خرداد و حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: 24 خرداد و انتخاب دولت تدبیر و امید باعث تغییر در جامعه شد و آرامش و امید را به جامعه برگرداند.

ناصر محمودی فرد با اشاره حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات سال گذشته تصریح کرد: مردم با رهنمودهای مقام معظم رهبری به این باور رسیدند که رأی آنان تأثیرگذار است و به همین جهت در عرصه انتخابات حضور پیدا کردند و این حضور باعث شادی همه دوست داران نظام و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در طی مدت زمانی که سکان هدایت اجرایی کشور را برعهده گرفت با انواع فشارها ناشی از تحریمها روبه رو بود و در این زمان توانست با موفقیت در عرصه بین الملل این فشارهای ناعادلانه را کمرنگ سازد و در عرصه اقتصاد و حوزه سیاست خارجی موفقیتهای چشمگیری را به دست آورد.

13930325000848_PhotoFree

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: این موفقیت ها در عرصه بین الملل با حمایتهای مقام معظم رهبری و تدبیر دولت به دست آمد و توانست اثرات تحریمهای ناجوانمردانه را کمرنگ سازد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند موفقیت دیگر دولت را کاهش تورم و رشد اقتصادی دانست و خاطرنشان ساخت: کاهش تورم و به نوعی مهار تورم را در طول این مدت شاهد بودیم که به یاری خداوند متعال با بهبود این وضعیت بتوانیم شاهد رفاه اجتماعی برای همه مردم کشور باشیم.

وی با اشاره به تحولات عراق و درگیری این کشور با پدیده شوم تروریسم بیان داشت: متأسفانه امروز شاهد پدیدار شدن چهره زشت تروریسم در قالب گروه داعش در عراق هستیم که قصد برهم زدن وحدت و امنیت منطقه را دارد و دعا می کنیم هرچه زودتر مردم عراق و جهان اسلام به سلامت از این مرحله عبور کنند و شاهد آرامش مجدد در عراق باشیم.

13930325000847_PhotoFree

محمودی فرد در ادامه به برگزاری شورای برنامه ریزی استان در شهرستان دماوند اشاره کرد و افزود: در این جلسه و کمیته برنامه ریزی شهرستان وضعیت اعتبارات شهرستان و دستگاه های اجرایی مشخص شد که مدیران باید با پیگیری هایی که به سرعت انجام می دهند این اعتبارات را جذب نمایند.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین از اختصاص اعتبارات ویژه به دهیاریها خبر داد و تصریح کرد: این اعتبارات برای اولین بار در قالب جرائم راهنمایی و رانندگی به دهیاری ها اختصاص یافته که می تواند در رفع برخی از مشکلات روستاها مورد استفاده قرار گیرد.

*برگزاری 32 انتخابات نشان ازاستقلال، اقتدار و عزت میهن اسلامی است

بخشدار رودهن با بیان اینکه 35 سال از عمر با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد گفت: در این مدت 32 انتخابات برگزار شد که نشان از استقلال، اقتدار و عزت میهن اسلامی دارد.

reza taherkhani

رضا طاهر خانی در نحستین جلسه شورای اداری بخش رودهن در سال 93 گفت: مردم کشور عزیزمان ایران با حضور در تمامی 32 انتخابات برگزار شده نشان دادند که خود بدون دخالت دیگران خواستار تعیین سرنوشت خویش هستند.
وی با اشاره به سالروز برگزاری انتخابات باشکوه 24 خرداد سال گذشته افزود: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 و مشارکت بیش از 70 در صدی مردم، جلوه بالای مردم سالاری دینی بود.
رضا طاهر خانی با بیان اینکه اين انتخابات موجب تقويت حس اتحاد و همبستگي ايرانيان با يکديگر شد گفت:”انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ايران نشان داد که ملت ايران به نظام و اهداف بلند آن “اعتماد” دارند.
وی در ادامه سالروز انتخابات ریاست جمهوری سال 92 را به مردم و دولت محترم تدبیر و امید تبریک گفت و افزود: انتخابات ایران را باید بازتاب و نماد یکی از مهمترین اشکال و انواع وجود دموکراسی در جامعه اسلامی به شمار آورد.
بخشدار رودهن در خصوص مسائل هسته ایی گفت:امروز دیپلمات های ما در صحنه سیاست خارجه سربازخط مقدم هستند که مردم و رهبری عظم الشان انقلاب اسلامی از آنان حمایت می کنند.
طاهرخانی در پایان افزود: ايران به پيشرفت هاي هسته اي خود ادامه خواهد داد و کشورهای غربی بدانند که جمهوری اسلامی ایران بدنبال توقف غني سازي اورانيوم نیست و نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا