جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود

bazi سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.  سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی حمله زامبی ها —– اندروید
در بازی Zombie Road Trip شما باید توسط ماشین خود که با آن به شهرهای مختلف سفر می کنید، زامبی های مزاحم را نابود کنید. در این بازی شما در حال عبور از جاده ها هستید که ناگهان زامبی ها به طرف ماشین شما حمله می کنند. نگران نباشید! ماشین شما کاملا مجهز می باشد. انواع سلاح ها بر روی آن نصب شده است تا بتوانید با همه زامبی ها وارد جنگ شوید. 

همچنین شما می توانید به صورت کاملا سفارشی ماشین ها را مجهز به انواع سلاح ها کنید. با سلیقه خود و برحسب نیاز، سلاح هایی که دوست دارید را روی آن قرار دهید. در این نسخه پول بازی بی نهایت می باشد.

2329788_748

دانلود 



بازی موتور سواری هیجان انگیز —- سیمبین

دانلود بازی موتور سواری در صحرا Moto X Mayhem v.1.0 در این بازی شما بروی موتور خود سوار و در زمین پر از دست انداز رانندگی می کنید شما باید برای رسیدن به خط پایان بازی تلاش کنید و سعی کنید از موانع هایی که بر سر راه شما وجود دارد عبور کنید تا صحیح و سالم به مقصد نهایی خود برسید این بازی را می توانید بروی گوشی سیمبیان خود نصب کنید.

دانلود

بازی تیغ بی نهایت —- آیفون 


بازی Infinity Blade 1.31 یک بازی کامل و واقعا گرافیکی برای گوشی های آیفون و آیپاد و آیپد های دارای سیستم عامل Ios 3.2 به بعد که در آن شما باید پادشاه ستمکار و ظالم را نابود کنید. قدرت او فوق‌العاده و پیروان و سپاهیانش بیشمار هستند. حالا شما باید در سفری به قلمرو او وارد شوید و به قلعه او بروید و با او مقابله کنید، شما باید با یکایک افراد ارتش او پیکار کنید تا سرانجام در مرحله آخر، با خود او روبرو شوید. این حق ذاتی شماست که مردم خود را از تاریکی حکومت او رها کنید.

دانلود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا