بهرام علی فتحی معاون شهردار آبسرد شد

طی مراسمی بهرام‌ علی فتحی به عنوان معاون جدید شهردار آبسرد معرفی شد.

MOAVEN 005

به گزارش تارود، در آیینی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد، شهردار آبسرد و مسئولان دوایر این شهرداری، معاون شهردار آبسرد معرفی شد.

در این مراسم، بهرام‌علی فتحی با حکمی از سوی پرویز قنبری به عنوان معاون جدید شهردار آبسرد منصوب شد.

گفتنی است پیش از این، حامد عارف‌زاده مسئول شهرسازی شهرداری، سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت.

معاون جدید شهردار آبسرد دارای سوابقی در حوزه مدیریت شهری نظیر رئیس دایره ساختمانی و صدور پروانه، رئیس املاک و حقوقی، سرپرست حراست شهرداری در شهر ابهر به مدت 6 سال و هفت ماه، شهردار ناحیه گلستان از رباط کریم، معاون مالی اداری و سرپرست شهرداری هشتگرد و رئیس اداره خدمات و تدارکات استانداری زنجان را در کارنامه خود دارد.

همچنین شهردار نرجه از توابع قزوین، معاون شهرسازی و هم‌زمان عضو کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی استان زنجان، عضو کمیته سرمایه‌ گذاری شهرداری، نایب رئیس هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شهرداری از جمله سوابق کاری فتحی است.

*افزایش رضایت شهروندان آبسرد در اولویت برنامه‌ ها قرار دارد

شهردار آبسرد گفت: با عملکردی هماهنگ و یکپارچه به دنبال افزایش رضایت شهروندان آبسرد هستیم.

parviz ghanbari

پرویز قنبری در مراسم معارفه معاون جدید شهردار آبسرد با تأکید بر لزوم توجه به اهداف مدیریت شهری در راستای سالم‌ سازی خدمات شهرداری آبسرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر آبسرد در راستای تحولی جدی قرار گرفته، مسئولان واحدهای مختلف باید آماده مدیریت افزایش حجم کاری در هر بخش باشند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با عملکردی هماهنگ و یکپارچه، میزان رضایت‌مندی اربابان رجوع و شهروندان آبسردی را افزایش دهیم.

شهردار آبسرد تنها حامی شهرداری و شورای اسلامی را شهروندان آبسرد دانست و گفت: اولویت کاری نخست در آبسرد، تأمین رضایتمندی خداوند متعال و سپس جلب رضایت و آرامش شهروندان آبسرد است.

قنبری تصریح کرد: صداقت و صمیمیت از طرف پرسنل در انجام امور در مرحله نخست قرار دارد و سرعت و دقت در مراحل بعدی بوده و رمز پایداری، موفقیت و افزایش فضای مطلوب برای ساکنان شهر است.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته به دنبال نیروی بومی برای معاونت شهرداری آبسرد بودیم، افزود: بر این بودیم تا از میان افراد بومی، کسی که تجربه کار در شهرداری را داشته باشد، به عنوان معاون انتخاب شود.

شهردار آبسرد خاطرنشان کرد: اما متأسفانه چنین گزینه‌ای پیدا نشد و مجبور شدیم روی افراد غیربومی و با سابقه درخشان مدیریت در امور شهری تمرکز کنیم که خوشبختانه توانستیم یکی از بهترین‌های این حوزه را انتخاب کنیم.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا