وزیر دادگستری : قانون تعزیرات آماده است/ مشکل بزرگی در دادگستری نداریم

وزیر دادگستری با بیان این که قانون تعزیرات در مجلس به تصویب رسیده و تنها یک ماده آن باقی مانده که در دست بررسی است گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در وزارت دادگستری مشاهده نکرده‌ام.

خبرگزاری فارس: قانون تعزیرات آماده است/ مشکل بزرگی در دادگستری نداریم

به گزارش تارود به نقل از فارس، مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید از سازمان تغییرات حکومتی در مورد تصویب قانون جدید تعزیرات گفت: قانون تصویب شده و تنها بررسی یک ماده آن مانده که دوستان ما در مجلس در حال انجام آن هستند. قانون جدید قابل قبول بوده و در جهت تقویت و ارتقاء سازمان تعزیرات حکومتی تهیه شده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته سوم کاری خود گفت: در حال حاضر مشغول کسب اطلاعات هستم و تاکنون اطلاعات زیادی نیز به دست آورده‌ام. چیزی که من بیش از هر چیز به آن اهمیت می‌دهم داشتن اطلاعات کافی است.

وزیر دادگستری ادامه داد: وزارت دادگستری برای من دنیای جدیدی بود که به آن وارد شده‌ام. تا این زمان در جاهایی که خدمت کرده‌ام تفاوت بسیاری با وزارت دادگستری داشته است.

وی در مورد مشکل عمده وزارت دادگستری گفت: تاکنون که مشکل بزرگی نداشته‌ایم چرا که وزارت دادگستری مأموریت محدودی دارد و با توجه به این مأموریت محدود کارها خوب انجام شده است.

پورمحمدی در مورد جابه‌‌جایی و تغییر معاونان خود گفت: فعلاً قصد چنین کاری ندارم چرا که هنوز شناختی از معاونان به دست نیاورده‌ام.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا بازدید‌های شما از زندان‌های کشور ادامه پیدا می‌کند و نظر شما در مورد عملکرد سازمان‌ها چیست گفت: این موضوع مهم است که در جامعه بزه و جرم تولید نشود و اگر کسی هم گرفتار آن شد باید عادلانه به وضعیت آنها رسیدگی کنیم و تلاش کنیم که آنها سالم‌سازی شده و به جامعه بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا