اتلاف سرمایه ها این بار به سبب اختلاف شهرداری و آبفای کیلان

80880685 5083113 از روز نخست پیشگیری كنید، نه تخریب بنای غیرمجازاین بار نیز همانند باقی تخریب های بناهای غیرمجاز، پس از اینکه بنا تا مرحله ای پیشرفت پیدا نموده است اقدام به تخریب انجام شده است و تاسف بارتر این که این بار اختلاف دو نهاد باعث اتلاف سرمایه ها شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، چندی پیش بود که به واسطه تخریب ویلاهای غیر مجازی که برای مدت بلندی ساخت آن آغاز شده بود امام جمعه آبسرد تذکر جدی در این رابطه را مطرح نمود و تخریب حتی بنای غیر مجاز را اتلاف سرمایه های کشور برشمرد و تاکید کرد که از روز نخست پیشگیری کنید، نه تخریب بنای غیرمجاز که هر چند این گفته به معنی عدم برخورد با متخلفین نمی باشد اما برخورد قاطع و پیشگیرانه بسیار شایسته تر از برخورد مبتنی بر مچ گیری می باشد.

گذشته از همه این موارد و تخریب هایی که گهگاه توسط مسئولین اعلام می شود  که نمونه اخیر آن تخریب ۲۲ بنای غیرمجاز در شهرستان دماوند بود، اما وقتی که تخریبی بر اثر سهل انگاری مسئولین و به اصطلاح اختلاف دو ارگان صورت پذیرفته شده باشد مصداق عینی اتلاف سرمایه می باشد.

اخیرا خبر از تخریب دیوار پمپ بنزین در حال احداث شهر کیلان اختلاف شهرداری و آبفا شد که  گویا در چهارشنبه هفته گذشته، نیروی انتظامی به همراه شرکت آب و فاضلاب با حکمی از سوی معاون دادستان، دیوارهای غیر مجازی که در حریم رودخانه ها ساخته شده بود را تخریب کردند که یکی از این دیوارهای تخریب شده ، دیوار ضلع شرقی تنها پمپ بنزین در حال احداث کوهان بوده است.

مسئول پمپ بنزین  در حال احداث شهر کیلان اظهار کرد: با کمک اعضای محترم شورای اسلامی به شرکت نفت معرفی شدیم و پیگیری های لازم را انجام دادیم و یک موافقت اصولی گرفتیم و چند نامه هم به پلیس راه، اداره راه و شهرسازی و شرکت آب و فاضلاب دادیم و جوابیه آنها را دریافت کردیم.

داود رمضانی ادامه داد: در حین اینکه داشتیم کار های اداری آن را انجام می دادیم ، پمپ بنزین هم در حال ساخت بود و  حدود ۵۰ درصد کارها را پیش بردیم که هفته گذشته متاسفانه بدون بررسی و حضور کارشناس که مشخص شود که آیا تخلفی صورت گرفته یا خیر این دیوار را تخریب کردند.

وی در خصوص تخریب دیوار ضلع شرقی پمپ بنزین گفت: اختلاف سلیقه ای بین شهرداری و شرکت آب بوده‌است و با وجود اینکه ما جواز داشتیم که در قانون کوچه ۸ متری هست، اما شهرداری به ما ۱۰ متری ابلاغ کرده بود و ما عقب نشینی داشتیم و حتی موافقت ادارات مربوطه را نیز داشتیم.

رمضانی ادامه داد: متاسفانه بدون گزارش قبلی سازمان آب با لودر دیوار قسمت شرقی پمپ بنزین را تخریب کرد و روحیه ما را در روند ادامه کار سرد کرد و فقط شورا و شهرداری بودند که همیشه پشتیبان ما و یک قوت قلبی از آن‌ها گرفتیم که تا اینجا پیش آمدیم .

وی در خصوص پیگیری های بعد از تخریب بیان کرد: بعد از تخریب به مسئولین مرتبط مراجعه کردیم و معاون دادستان دماوند به ما گفت که این حکم مربوط به ۵ ماهه پیش بوده که اجرائی شده است .

وی در پایان اظهار کرد: من از مسئولین خواهشمندم که بدون کارشناسی و بررسی موضوع ، کاری را انجام ندهند که موجب نارضایتی مردم عزیزمان بشود .

شهردار کیلان نیز با  ابراز ناراحتی از این موضوع تاکید کرد ما نباید بگذاریم این مشکلات مانع هدف خدمت‌رسانی وی آن هم زمانی که هیچ پمپ بنزینی در کیلان وجود ندارد شود و حتما پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا این مشکلات باعث عدم احداث پمپ بنزین در شهر کیلان نشود.

منبع: کیلان خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا