آیت الله حائری: قدرت اصلی ملت ایران ایمان است نه سلاح هسته ای/ تهدید به حمله نظامی از طرف امریکایی ها بی اساس است

آیت الله حائری سلاح هسته‌ای را سلاحی ناتوان توصیف کرد و گفت: قدرت اصلی جمهوری اسلامی نیروی معنوی و ایمان است نه سلاح هسته ای، اگر سلاح هسته‌ای دارای توان بود، از فرو پاشی شوروی جلو گیری می‌کرد.

به گزارش تارود به نقل از  آفتاب ری؛ در رابطه با تهدید نظامی آمریکا به ایران، اظهار داشت: استفاده از بمب اتم در هر زمانی یک عمل ظالمانه است، تهدیدهای امریکایی ها بی اساس و فاقد اعتبار است.

وی در ادامه ظلم را در دین اسلام عملی نا مقبول برشمرد و گفت: رهبر انقلاب قدرت اصلی را نیروی معنوی یک ملت می‌دانند، چرا که در زمان امام خمینی(ره) مردم جواب ظلم‌های رژیم شاه را با دوستی و دادن گل به سربازان می‌دادند.

این استاد اخلاق در ادامه خاطر نشان کرد: علت پیروزی انقلاب این بود که اساس قدرت‌های جهان حرفی نو برای ملت ایران نداشت، این در حالی بود که امام(ره) در روز 22 بهن حرفی جدید از اسلام و حکومت اسلامی داشتند.

آیت الله حائری در تحلیل فروپاشی شوروی، علت اصلی را عدم ارائه حرفی نو برای ملت شوروی برشمرد و بیان کرد: شوروی سابق در آن زمان ارای سلاح هسته‌ای و بمب اتم بود، آیا بمب اتم توانست شوروی را از فروپاشی نجات دهد.

وی در ادامه وقت دادن به مردم جهان برای شناخت ظالمان زمان را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: اگر آمریکا می‌گوید که ایران بمب اتم دارد، این یک بهانه‌ای بیش نبوده، چرا که آمریکا و غرب خواستار تسلط بر جهان کنونی است و برای رسیدن به اهداف خود در دنیا ظلم را بر قرار می‌کند.

این استاد اخلاق اسلام را دینی دلی دانست و گفت: اسلام، انسان را با دل و انگیزه می‌خواهد، دنیا به سمت بی‌هدفی و بی‌انگیزگی در پیش است.

آیت الله حائری با اشاره به این که رهبر انقلاب استفاده از بمب اتم را قبول ندارند، گفت: آمریکا خواهان متهم کردن ایران است تا دانش صلح آمیز هسته‌ای را از ما بگیرد و مقام معظم رهبری مسئله دانش صلح آمیز هسته‌ای و بمب اتم را ار یکدیگر تفکیک می‌کنند.

وی در ادامه جهان را جهانی بیدار قلمداد کرد و بیان داشت: جهان به سمت پیچ تاریخی در حال پیشروی است، چرا که بیداری‌های منطقه رخ داده است و نشانه‌های تحقق آخر الزمان به آشکار خود را بروز می‌دهد.

این استاد اخلاق سلاح هسته‌ای را سلاحی ناتوان توصیف کرد و گفت: قدرت اصلی جمهوری اسلامی نیروی معنوی و ایمان است نه سلاح هسته ای، اگر سلاح هسته‌ای دارای توان بود، از فرو پاشی شوروی که دارای سلاح هسته‌ای بود جلو گیری می‌کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا