انتقال اطلاعات سایت ریاست جمهوری به سایت احمدی‌نژاد

اطلاعات سایت ریاست جمهوری در دولت نهم و دهم که با آدرس President.ir قابل دسترسی بود، به سایت Ahmadinejad.ir انتقال یافت.

 

انتقال اطلاعات سایت ریاست جمهوری به سایت احمدی‌نژاد

 

به گزارش تارود، به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاکنون اطلاعات سایت ریاست جمهوری در دولت‌های نهم و دهم حاوی اخبار مربوط به ششمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و کابینه وی با آدرس www.President.ir قابل دسترسی بود.

با پایان دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، تمام اطلاعات و اخبار این سایت از امروز شنبه به سایتwww.Ahmadinejad.ir انتقال یافت.

معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور از چندی پیش بخشی از اطلاعات سایت مذکور را به سایت احمدی‌نژاد انتقال داد و این فرایند در حال تکمیل است.

بر این اساس پژوهشگران و محققان و همچنین اصحاب رسانه برای دسترسی به آرشیو اخبار دولت‌های نهم و دهم می توانند به سایت احمدی‌نژاد به آدرس Ahmadinejad.ir مراجعه کنند.

یک منبع آگاه در همین راستا  گفت: هیچ اطلاعات و اخباری درباره دولت گذشته از سایت ریاست جمهوری حذف نشده بلکه این اطلاعات و اخبار به سایت جدید منتقل شده است.

وی با بیان اینکه این امر در دوره‌های قبل هم سابقه داشته است، نسبت به شایعه‌پراکنی برخی رسانه‌ها در آخرین ساعات کار دولت احمدی‌نژاد، ابراز تأسف کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا